איך לשווק את העסק שלך בדיגיטל

שיווק דיגיטלי, או שיווק באינטרנט הוא שם כולל למספר גדול של כלים לשיווק אפקטיבי על גבי רשת האינטרנט. בין כלים אלה אפשר למצוא כלים לשיווק אורגני, כמו אתר האינטרנט של העסק, פרסום פוסטים ברשתות החברתיות, או כלים לפרסום ממומן, כמו מודעות בגוגל וברשתות החברתיות.

בכל מקרה, שיווק דיגיטלי נחשב גורם מהותי בהצלחת העסק, אז מה עוד חשוב לדעת על שיווק דיגיטלי ואיך עושים את זה?

 

כלים שונים לשיווק בדיגיטל

שיווק בדיגיטל הוא הכינוי שניתן למספר גדול של כלים לפרסום ושיווק עסקים על גבי האינטרנט.

מדובר כמובן גם על פרסומות בתשלום, אבל כשמדברים על שיווק דיגיטלי מתכוונים בעיקר לשיווק אורגני.

הכוונה היא לפעולות וצעדים שאפשר לעשות כדי לשווק את העסק באופן עקבי ויעיל, לטווח ארוך וללא תשלום עבור השימוש באינטרנט, לצד כלים המשמשים למדידת ההצלחה של כלי השיווק שאתם משתמשים בהם.

 

שיווק בדיגיטל – להתחיל מהבסיס

אתם ודאי יודעים שהבסיס ליצירת נוכחות דיגיטלית לעסק שלכם הוא יצירה של אתר אינטרנט ופרופילים ברשתות החברתיות.

זוהי הדרך הבסיסית ליצירת נראות ברשת, מקום שבו הלקוחות יכולים "לפגוש" את העסק שלכם, לברר עליו פרטים, להיחשף למבצעים ומוצרים וגם לבצע הזמנות ולקנות.
אתר אינטרנט איכותי יהיה בנוי מתוך מחשבה על חוויית המשתמש, כדי שיהיה מעניין ומהנה לגלוש באתר שלכם.

האתר של העסק, כמו גם הפרופילים ברשתות החברתיות, צריך להיות מלא בתוכן אקטואלי, מעניין ומושך, שיגרום ללקוחות להתייחס אליכם ברצינות, להבין שאתם מקצוענים ושיש לכם מוצרים ושירותים שווים.

התוכן הזה יכול להיות מאמרים, סרטוני וידאו ותמונות, אבל הוא גם צריך להיות איכותי ובעל ערך.

 

שניה לפני הבסיס – בניית יסודות לשיווק דיגיטלי אפקטיבי

רגע לפני שמתחילים בנייה של אלמנטים שיווקיים דיגיטליים, חשוב לבנות אסטרטגיה שיווקית.

האסטרטגיה צריכה לכלול תיעדוף של אמצעי השיווק השונים, התמקדות בקהלי יעד נכונים, כדי להכיר את הפלטפורמות המתאימות לשיווק (מוצר שפונה להורים, כדאי לפרסם למשל בקבוצות פייסבוק של אמהות ובאתרים שמפרסמים כתבות על הורות נכונה) ואת השפה המתאימה לפרסומים.

הכרת המתחרים של העסק תסייע ליצור בידול בפרסומים ולהבליט את העסק שלכם ולכן היא חשובה לא פחות.

 

כלים למעקב והפקת דוחות

לצד בניית אסטרטגיה שיווקית ושימוש בכלים חינמיים לשיווק באינטרנט אפשר לבצע מעקב אחר רמת האפקטיביות של כל מאמצי השיווק הללו.

תוכלו למצוא בקלות כלים להפקת דוחות על מספר כניסות לאתר, או לדף ספציפי באתר שלכם, מספר לחיצות על קישורים ועוד.

די להכיר את הכלי המצויין גוגל אנליטיקס, כדי להבין שאפשר לקבל מידע מקיף על מידת האפקטיביות לכל אחד מהמאמצים השיווקיים שלכם.

 

לסיכום

שיווק באינטרנט הוא אמצעי אפקטיבי ונוח, שנושא עימו יתרונות רבים גם על פני השיווק המסורתי למשל.

העיקרי שבהם הוא האפשרות לבצע לא מעט צעדים בכוחות עצמכם ובחינם, אבל הוא בהחלט לא היחיד. עם יתרונות כה רבים, כל שנותר לכם הוא להתיישב מול המחשב ולהתחיל לעבוד.

בהצלחה!

נתונים של העסק

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניינו אתכם כתבות נוספות

רשת
הגנה באינטרנט
המדריך המלא לבחירת ספק אינטרנט

בעידן טכנולוגי שבו התחרות בין ספקיות האינטרנט פתוח, הצרכן בהחלט מרגיש את זה ונהנה מהטבות שונות ומעסקאות מגוונות, אז כיצד

רוצים להביא את האתר שלכם לטופ ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רוצים לדבר עם נציג ?