שוק מאמני הכושר הוא שוק רווי ועמוס, מאמנים רבים מנסים לבדל את עצמם ולמצוא לעצמם פלח שוק חדש ונאמן באופן שיוכל לסייע להם לצאת לדרך עצמאית. פיתרון אפשרי הוא בניית אתר למאמן. העסקת חברה מומחית בבניית אתרים למאמן תחשוף את המאמן לקהלים חדשים וגדולים.
הדברים שכדאי לקחת בחשבון
בניית אתר הוא דבר הדורש השקעה, כמובן שהסכומים משתנים ונעים בין אלפי שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים לאתר, כאשר ההבדל יבוא לידי ביטוי במידת ההשקעה באתר, האופציות שמציע ורמת המקצועיות שהאתר ישדר.
מדובר בעבודה מתמשכת, כדי שאתר ימשוך לקוחות צריך לשמור אותו דינמאי ומשתנה, להעלות תכנים חדשים באופן תדיר ולהציע הצעות רלוונטיות ומשתלמות. אתר העולה לאוויר ונשכח כאבן שאין לה הופכין עלול להביא לתוצאות הפוכות בסופו של דבר.
פתרון אפשרי לבעיה לעיל הוא אתר סטטי, אתר המציג מספר אופציות קבועות שלא יסגירו את הזמן שבו האתר עודכן בפעם האחרונה, זאת אפשרות פשוטה יותר אך תבוא במחיר של פגיעה באיכות האתר ומידת המשיכה שלו את הלקוחות האפשריים.
על מנת שהאתר שלכם יגיע אל הלקוחות יהיה צורך בשיווקו, בגוגל בפייסבוק ובפלטפורומות נוספות, כדאי לזכור שמדובר בהשקעה נוספת ונפרדת מהקמת האתר.
דברים שכדאי לכלול באתר למאמן
עמוד ביוגרפיה שמסביר על המאמן, פילוסופיית האימון שלו ורעיונותיו. כמו כן, כדאי לכלול מספר טיפים מעשיים בעמוד שיעידו על המומחיות של המאמן ועל מקצועיותו. כמו באתר הנ"ל stronger.co.il
עמוד המלצות, או עמוד "לקוחות מספרים" יביא להגדלת האמינות של האתר, כאשר לקוחות מרגישים שהמאמן בעל ניסיון ושיש לו קאדר לקוחות יציב הם ירגישו בטוחים יותר בפנייה אל המאמן כיוון שירגישו שמצטרפים ל"הצלחה".
כדאי לכלול בלוג אישי של המאמן, אל הבלוג כדאי להעלות עצות מעשיות כל תקופת זמן לא ארוכה מדי, הדבר יעיד על רצינות המאמן ועל נכונותו לסייע לכל לקוח פוטנציאלי.
מולטימדיה – גורם משיכה משמעותי הוא מולטמדיה, סרטונים ותמונות שיכולים להדגים את תחום העיסוק ושיכולים לכלול טיפים ראשוניים ומעשיים. לקוח שיתחיל לעסוק בנושא בעצמו בזכות העצות שמצא באתר ימצא עצמו בסבירות גבוהה יותר פונה למאמן לטובת תמיכה מקצועית.
דרכי תקשורת
כאשר אתר עולה לאוויר כדאי להבליט ולהדגיש את דרכי יצירת הקשר, כדאי לשים לב שדרכי ההתקשרות עדכניים ושמישים. כמו כן, חשוב לשמור על זמינות גבוהה ללקוחות, במיוחד ללקוחות חדשים. אי מענה עלול להעביר מסר של חוסר רצינות וזלזול.
לסיכום, בניית אתרים למאמנים דורשת מומחיות והתמחות, במידה ותחליטו לבנות אתר שיקדם את עסק האימון שלכם מומלץ לעשות בירורים בנוגע לחברה אליה תפנו. כדאי לפנות לחברה מוכרת ובעלת נסיון בתחום אשר תוכל לספק לכם רעיונות נוספים ומידע מקצועי בנוגע להקמת האתר שיווקו וקידומו. בעזרת חברת קידום אתרים תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות שלכם ולהגיע לקהלים חדשים.