קידום אתרים הינו עולם עשיר של פרסום, קידום, תכנות, כתיבה ויצירתיות. בין אם אתם עסק לחנות בגדים, חברת רהיטים גדולה, מאמן כושר ברמת גן או סוכנות פרסום בפייסבוק, יש דברים שחשוב שתדעו על קידום אתרים.
4 דברים שחשוב שתדעו על קידום אתרים
קידום אתרים איננו חינמי
על מנת לקבל קידום אתרים איכותי, שלא כמו בעבר, תצטרכו כנראה להשקיע כסף, ולכל הפחות זמן. ככל שהנישה שלכם תחרותית יותר כך תצטרכו להשקיע יותר. להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל יש השפעה אדירה של העסק שלכם. אנו צפינו בעסקים שבזכות ההגעה לתוצאה 1 בביטוי מפתח הופכים מעסק קטן, לחברת ענק.
אל תיפלו בפח ותנסו לקדם את האתר בעצמכם עם כמה טיפים ועוד יותר חשוב – אל תיפלו בפח של חברות קידום שמציעות קידום חודשי תמורת מאות שקלים שכן סיכוי טוב שהתמורה שתקבלו תהיה נמוכה מאוד.
ולמה?
- בתחילת הקידום בדרך כלל יש עבודה רבה על המבנה, הטעינה והעיצוב באתר. זה דורש עבודה רבה מצד חברת הקידום.
- תוכן איכותי – תוכן איכותי עולה לא מעט כסף. על מנת להתקדם יש לדאוג לעלות תכנים באופן שוטף לאתר. הוצאה שרק היא עולה לחברת הקידום מאות שקלים.
- קישורים – על מנת לחזק את האתר יש להשיג קישורים איכותיים. בין אם תמורת החלפה ובין אם בתשלום חברת הקידום צריכה להשקיע כסף או לכל הפחות זמן בהשגת הקישורים לאתר שלכם.
קידום אתרים הינה השקעה לטווח ארוך
קחו את תחום קידום האתרים כהשקעה לטווח ארוך. זה יעלה לכם עכשיו, אבל בעוד מספר חודשים מעכשיו תוכלו להתחיל ולהנות מפירות ההשקעה.
על מנת שתתפסו דירוגים קבועים וטובים בגוגל, יש לבצע עבודה שתיקח לפחות מספר חודשים. אל תסתכלו על השינויים היום יומיים במיקומים אלא תסתכלו על ההבדלים משבוע לשבוע ומחודש לחודש.
ניתן לקבל פירות מהקידום כבר בתקופה הראשונה
ולמרות האמור לעיל בפסקה הקודמת, במידה וחברת הקידום מבצעת עבודה איכותית ומקיפה, תמיד ניתן למצוא ביטויים לא מאוד תחרותיים, מהם ניתן לקבל לידים וטלפונים כבר לאחר 3 ו 4 חודשים. הביטויים הללו לא יניבו אינסוף שיחות, אך עם זאת כן יוכלו להכניס כסף לעסק שלכם.
תוכן זה חשוב
יש חברות רבות שמסתמכות רק על לינקים לאתר ולא מבינות מדוע האתר לא מתקדם. במידה ואתם עסק או חברה לקידום, חשוב שמדי חודש תעברו על העמודים החשובים לכם ביותר ותפעילו שיקול דעת.
האם ניתן לשפר משהו בעמוד? מה ניתן להוסיף? האם התוכן איכותי? לא מספיק רק נפח ודחיסות של מילות מפתח אלא באמת חשוב שהגולש יקבל ערך אמיתי. תופתעו לגלות מכמות העסקים שלא מתקדמים רק כי התוכן קצר מאוד או לחילופין סתמי ולא נותן ערך לגולש.