חיפוש

כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל?

תוכן מושך את תשומת ליבם של אנשי העסקים, בעלי אתרים ואנשי SEO אילו ואחרים. תוכן קיים היום בכל מקום שנסתכל: הוא נמצא בעיתון, בספרים, במדיה, ביוטיוב, בפייסבוק, באינסטגרם, באינטרנט ואיך לא – באתרים. ובעוד בפייסבוק כבר יצאו מחקרים כי מומלץ לפרסם 3-4 פעמים פוסטים שבועיים על מנת לייצור תקשורת חיובית עם הקהל למשל, נשאלת השאלה – כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל?

 

גישות שונות עבור כמות התוכן

על מנת להבין כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל נתחיל מלהציג את התפיסות הקיימות היום באינטרנט, בקרב בעלי אתרים ובקרב מקצועני ה SEO השונים.

גישה אחת – כמה שיותר מאמרים – יותר טוב

הגישה שנמצאת בקצה אחד של הסקלה הינה הגישה של כמה שיותר יותר טוב, אך גם על חשבון האיכות. בגישה זו התפיסה היא שככל שיהיו יותר תכנים, כך אנו נתפוס יותר ביטויי מפתח וכך נגדיל בסופו של דבר את נפח התנועה ונתקדם בגוגל.

גישה שנייה – מעט ותוכן ארוך – יותר טוב

הגישה שנמצאת בצידה השני של הסקלה טוענת ההפך מהגישה הראשונה. על פי גישה זו אין זה משנה כלל כמה מאמרים יש לנו, אלא כמה ארוכים וטובים המאמרים. על פי גישה זו, עלינו לבחור מספר מילות מפתח בודדות, להכין תוכן מעולה ולהעלות אותו – וזה יספיק.

גישה שלישית – האיזון – גישת הגם וגם.

על פי גישה זו יש למצוא את האיזון בין כמות לבין איכות. לשאלה כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל, האדם הנוקט בגישה השלישית יענה לכם – זה תלוי.

אותם אנשים וחברות אשר נוקטים בגישה השלישית מאמינים כי לפני התשובה לשאלה הזו יש לבצע מחקר כמות תוכן לקידום באינטרנט. כלומר, יש לבדוק את המתחרים בביטויי המפתח השונים, לעבור על המאמרים שלהם ועל התוצאות הראשונות ולהבין – כמה תוכן מופיע שם, מה מאפיין את התוכן ואיך אנחנו יכולים לעשות את התוכן הזו בצורה טובה יותר.

 

כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל? הדעה שלנו

על פי דעתנו על מנת לדעת כמה תוכן צריך יש לנקוט על פי הגישה השלישית. כשלפני הכל יש צורך בביצוע מחקר מקדים:

יש צורך להכיר את התחום והנישה הספציפית שלך. באופן כללי ניתן לומר כי נישה שאיננה תחרותית תצריך פחות תוכן ויכול להיות שגם 10-20 מאמרים יספיקו. ואילו תחום סופר תחרותי יכול לדרוש 50, 100 ואף 200 מאמרים.

באופן כללי נמליץ כי עבור מאמר קריאה נכתוב לא פחות מ 300 מילה וכי לשם הקידום יש לדאוג למינימום 10 עמודי תוכן. בחנו את ההמלצות הללו בנישה שלכם, ואם תפעלו על פיהם, התוצאות לא יאחרו לבוא.

ניתן לשתף אותנו במידע ובמקרה האישי שלכם, ונשתדל לעזור בהקדם!

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »