חיפוש

מהו משפך שיווקי ואיך ניתן לבנות אחד באמצעות האינטרנט

אם אתם מתעניינים בשיווק דיגיטלי, בטח שמעתם את המושג 'משפך שיווקי' – אבל מה זה באמת אומר? חשבו על זה כמו על מסע שהלקוח עובר מהרגע שהוא שומע עליכם בפעם הראשונה ועד שהוא הופך ללקוח נאמן. זה נקרא משפך כי בכל שלב חלק מהאנשים 'נושרים', ממש כמו טיפות שנשפכות במורד המשפך, עד שנשארים אלה שבאמת מתאימים ומעוניינים במה שיש לכם להציע.

 

למה בכלל צריך משפך שיווקי?

בעולם הדיגיטלי של היום, בניית משפך שיווקי היא כמו לבנות מפה שמובילה את הלקוחות הפוטנציאליים בדיוק לאן שאתם רוצים שיגיעו. במקום לזרוק את התקציב על פרסום אקראי ולקוות לטוב, אתם יוצרים מסלול מסודר שעוזר לאנשים להכיר אתכם, לבנות אמון, ובסוף – להחליט לקנות מכם.

למה בכלל צריך משפך שיווקי?

השלב הראשון: משיכת תשומת לב

זה מתחיל בלתפוס את העין של אנשים שעשויים להתעניין במה שיש לכם להציע. זה יכול להיות דרך פוסט מעניין ברשתות החברתיות, מאמר שעונה על שאלה שמטרידה אותם, או סרטון קצר שמציג פתרון לבעיה מוכרת. המטרה היא לגרום להם לעצור ולהקשיב למה שיש לכם להגיד.

 

בניית עניין ואמון

ברגע שתפסתם את תשומת הלב שלהם, הצעד הבא הוא לבנות עניין אמיתי. זה המקום לשתף ידע מקצועי, להציג הצלחות קודמות, ולהראות שאתם באמת מבינים את הצרכים והאתגרים שלהם. תנו טיפים שימושיים, שתפו מידע מועיל, ותראו שאתם באמת רוצים לעזור.

 

יצירת רצון ושכנוע

עכשיו, כשיש להם אמון בכם והם מבינים את הערך שאתם מציעים, זה הזמן להראות למה דווקא אתם הפתרון המושלם עבורם. ספרו סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים, הציגו את היתרונות הייחודיים שלכם, ותנו להם סיבות טובות לבחור דווקא בכם.

 

מהחלטה לפעולה

השלב הקריטי הוא להפוך את העניין והרצון לפעולה ממשית. זה יכול להיות באמצעות הצעה מיוחדת, הטבה לנרשמים ראשונים, או פשוט קריאה לפעולה ברורה שמראה להם בדיוק מה הצעד הבא. חשוב שהתהליך יהיה פשוט וברור.

 

מדידה ואנליטיקה במשפך השיווקי

הכוח האמיתי של משפך שיווקי דיגיטלי טמון ביכולת למדוד ולנתח כל שלב בתהליך. זה כמו לשים מצלמת רנטגן על המשפך שלכם ולראות בדיוק איפה אנשים "נתקעים" או "נושרים". כלי אנליטיקה מתקדמים מאפשרים לנו לעקוב אחרי התנהגות המבקרים בכל שלב – כמה זמן הם נשארים בכל דף, על אילו כפתורים הם לוחצים, ואיפה הם מחליטים לעזוב. המידע הזה שווה זהב כי הוא מאפשר לנו לזהות נקודות חולשה ולשפר אותן.

למשל, אם אנחנו רואים שהרבה אנשים נוטשים בשלב מילוי טופס הרכישה, אולי כדאי לפשט את התהליך או להוסיף הבטחת החזר כספי כדי להפיג חששות. אם אנחנו מזהים שתוכן מסוים מושך יותר אנשים מאחרים, נוכל ליצור עוד תכנים דומים. זו למידה מתמדת שמאפשרת לשפר את המשפך באופן קבוע ולהגדיל את אחוזי ההמרה בכל שלב.

 

טיפוח לקוחות קיימים

המשפך לא נגמר ברכישה הראשונה. הלקוחות המרוצים שלכם יכולים להפוך לשגרירים נאמנים שממליצים עליכם לאחרים. שמרו על קשר, המשיכו לספק ערך, ותנו להם סיבות טובות לחזור אליכם שוב ושוב.

 

סיכום

משפך שיווקי מתוכנן היטב הוא המפתח להצלחה עסקית אמיתית. חברת נתן אלימלך בע"מ כבר עזרה למאות עסקים לבנות משפכים שיווקיים שעובדים כמו שעון שוויצרי – מושכים את הלקוחות הנכונים ומובילים אותם בדרך הקצרה ביותר להחלטת רכישה. רוצים לגלות איך אפשר לבנות משפך שיווקי שיזרים לקוחות חדשים לעסק שלכם? צרו קשר עם הצוות המקצועי של חברת נתן אלימלך במספר 050-727-6446 וצרו את המסלול להצלחה שלכם.

טיפוח לקוחות קיימים

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »