מהו תשדיר ומהו אורכו האידיאלי?

בין אם אתם מפרסמים מוצרים לכלבים, יהלומים מלוטשים או מוצרי מזון וכל דבר אחר, כדאי תמיד לוודא שאתם קולעים בדיוק בנקודה הנכונה אצל הלקוח. בדרך כלל, לקוחות יתרשמו ממכם ומהתשדיר שלכם תוך שניות ספורות, במהלכן יחליטו האם לצפות בתשדיר שלכם או לא. אז כמה זמן זה "יותר מדי" עבור תשדיר פרסום?

בשנים האחרונות, ישנה תחרותיות רבה בכל עבר, בכל ענף ובכל נישה. בין אם אתם מפרסמים בגוגל, ביאנדקס או ברדיו ובטלוויזיה, כדאי תמיד להתחשב במספר כללי פרסום בסיסיים מאוד. אחד הכללים הראשוניים, הוא לא לעייף את קהל היעד. אתם צריכים ליצור מסרים פרסומיים חדים, ברורים וממגנטים. כל דבר פחות מכך, ישלח את קהל היעד שלכם אל עבר המתחרים שלכם בתחום. זכרו תמיד, מסרים פרסומיים, תשדירים וג'ינגלים, לא יכולים להיות ארוכים מדי, היות ואנשים מבינים את המסר שלכם מאוד מהר ובדרך כלל כבר בתחילת התשדיר.

אולפן

מעבירים אינפורמציה בזמן קצוב

אם אתם צריכים להעביר אינפורמציה רבה לקהל היעד, יש סיכוי כי תשדיר פרסומת יהיה המעינה המדויק ביותר עבורכם. הדוגמה המושלמת למסרים פרסומיים אינפורמטיביים וקצרים, היא הדוגמה של רשת משקפי אירוקה, המפרסמים מסרים שכוללים מידע חשוב ללקוחות על מבצעים, סוגי משקפיים וכדומה. בדרך כלל, המסרים השיווקיים הללו יהיו מאופיינים בקצב דיבור מהיר, היות ויש לחסוך בזמן שידור, ולא רק בגלל חיסכון בתקציב. יש לחסוך בזמן שידור תשדיר בכדי לא לעייף את הלקוחות מהר ועוד בהתחלה.

חברות פרסום ושיווק כמו חברת גאיה זוהר יידעו לאבחן את פני הדברים באופן הכי טוב, תוך כדי שמותאמת לכם תכנית עבודה קפדנית של שיווק ופרסום מוצלחים. במקרים בהם אתם צריכים לשכור חברת פרסום או חברת שיווק כלשהיא, מומלץ תמיד לבחור בחברות המכירות את התחום שאתם עוסקים בו. במידה והחברה אינה בקיאה בענף בו אתם עוסקים, כדאי לבדוק אופציות נוספות של פרסום ושיווק. בדרך כלל, תשדירי פרסום שיווקיים לא צריכים להיות ארוכים יותר מחצי דקה-דקה, בעוד שחצי דקה זה לפעמים כבר יותר מדי.

מסר שיווקי קצר וממגנט

אם המסר השיווקי שלכם נכתב ונבנה במקצועיות שלמה, אתם תוכלו להעביר את אותו המסר בדיוק רב ובזמן קצוב ומהיר, תוך כדי שאתם מניעים את הלקוחות שלכם לפעולה. דוגמה מושלמת לתחום רווי תחרות שדורש מסרים מאוד חדים וברורים, ממגנטים ויעילים, הוא תחום המוכר תרופה טבעית נגד דיכאון ללא מרשם.

מדובר בתחום המחייב תשדירי פרסום מאוד ממוקדים, כאלו המזמנים את קהל היעד הספציפי שזקוק לטיפול על ידי תרופות טבעיות נגד דכאון ללא מרשם. בדרך כלל, תשדיר פרסום של תרופות נגד דכאון ללא מרשם, לא יהיה ארוך במיוחד. אם עברתם את הדקה, זה כנראה כבר יותר מדי.

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניינו אתכם כתבות נוספות

רוצים להביא את האתר שלכם לטופ ?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רוצים לדבר עם נציג ?