חיפוש

מדוע חשוב לעשות ניהול מוניטין ברשת?

על אף היתרונות הרבים של הפלטפורמה האינטרנטית, בעלי עסקים רבים נתקלים בפרסום מכפיש אשר מוביל להורדה בדירוג במנוע החיפוש של גוגל כמו גם לבריחה של לקוחות. כיצד ניתן למנוע זאת? המומחים של חברת פרסונאס מדיה מסבירים.

 

ניהול מוניטין – מהו?

ניהול מוניטין היא דרך אפקטיבית ביותר אשר נועדה להסיר עד כמה שאפשר כל פרסום מכפיש בנוגע לבית עסק או העובדים שלו. למעשה, מדובר בחשיבות עליונה בעבור בעלי עסקים וזאת משום שכיום רוב הגולשים בטרם הם מבצעים רכישות של מוצרים/שירותים מבצעים חקר שוק ובודקים את המלצות הגולשים. ככל שלבעל עסק יש תוצאות שליליות יותר, כך סביר להניח כי הגולש יבקש שלא להיכנס לאתר או לרכוש את המוצר או את השירות המבוקש, זאת משום שכיום רוב הלקוחות מסתמכים על המלצות הגולשים, כמו לגוגל יש אלגוריתם מיוחד היודע לבדוק לגבי פרסום שלילי ובהתאמה לכך להוריד את האתר הרשמי של העסק בתוצאות החיפוש. מדובר בתוצאה הרסנית בעבור בעלי עסקים, זאת משום שרוב הגולשים אינם בודקים מעבר לעמוד השני של עמוד החיפוש כמו גם מדובר באובדן הכנסה אשר עלול להגיע לעשרות אלפי שקלים. לכן, ישנה חשיבות רבה לביצוע של ניהול מוניטין ע"י חברה מקצועית וזאת על מנת לבצע דחיקת תוצאות שליליות ולהשפיע על דעת הקהל ובכך למנוע נטישה שלו מהאתר.

 

ניהול מוניטין – כיצד זה מתבצע?

ניהול מוניטין היא פעולה מורכבת ביותר אשר חייבת להיעשות רק ע"י חברה מקצועית אשר מכירה את התחום ויודעת לבצע ניהול מוניטין. המומחים של חברת פרסונאס, המתמחה בקידום אתרים כמו גם ניהול מוניטין מסבירים כי על מנת לדחוק את התוצאות השליליות אשר מתקבלות במנוע החיפוש של גוגל כמו גם ברשתות החברתיות ישנן מספר פעולות חשובות שיש לבצע והן כוללות בין היתר:

  • פנייה לאדם שפרסם את הפרסום המכפיש – מדובר בטקטיקה ידועה בתחום ניהול המוניטין אשר באמצעותה פונים באופן ישיר לאדם שפרסם את הפרסום ומבקשים ממנו להסיר את זה. במידה ומדובר באתר לדוגמא, תתבצע פנייה ישירה של חברת פרסונאס אל בעל האתר וזאת במטרה שהוא יסיר את הפרסום המכפיש.
  • פנייה לגוגל – גוגל מנהלת אופרציה שלמה סביב נושא ניהול המוניטין ומאפשרת להגיש לה בקשות להסרה של חומרים שלילים. על כן, גם כאן ניתן לבצע פנייה ישירה לגוגל ולבקש ממנה להסיר את הפרסומים, וזאת בנימוק מפורט.
  • קישורים – קישורים מאתרים/בלוגים אחרים מעלים את הדירוג של האתר, גם כאשר יש לגביו פרסום שלילי. לכן, מדובר בפעולה אפקטיבית ביותר אשר יכולה להעלות את הדירוג במנוע החיפוש ולהוריד במקביל את הפרסום המכפיש לתוצאות האחרונות של מנוע החיפוש.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי ניהול מוניטין? צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי במספר 072-3947000.

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »