מה הופך מאמני כושר, נוודים מטיילים, ידוענים, דוגמניות, חנויות אופנה, צלמים ועוד מגוון אנשי מקצוע מאנשים אנונימים למובילי דעה? התשובה היא אינסטגרם.
אם בעבר רק דרך סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה ועיתונות, אדם יכל להיות לזמר מצליח, או עסק בינלאומי, היום בזכות אינסטגרם, עשרות אלפי אנשים מדי שנה, מגשימים את החלומות שלהם בגדול.
אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגת אינסטרם הגדולה יש X סודות שיווק באינסטגרם שחייבים להכיר.
סודות שיווק באינסטגרם
כמעט לכולם יש לייקים ועוקבים פקטיבים
ממחקרים שחברות המדיה עשו, נמצא כי למובילי הדעה, יש לרוב כ 15-30% עוקבים ולייקים פקטיבים. מדובר בסוד, שמובילי הדעה יעדיפו שלא תדעו אך זאת האמת.
בזכות אותם לייקים ועוקבים פקטיבים, ניתן להגיע למספרים גדולים, שמהם חוק העדר עובד כמו שצריך. כלומר, לאנשים יותר קל לתת לייקים ולפרגן, למישהו שכבר יש הרבה לייקים ועוקבים. אנשים לא רוצים להיות הראשונים, הם רוצים להצטרף לחגיגה קיימת.
לכן, בתור התחלה קניית לייקים לאינסטגרם יכולה להיות צעד אפקטיבי בדרך לשיווק שלכם.
השקיעו בהאשטגים
אם אתם לא משקיעים בהאשטגים ושמים לפחות 10 האשטגים בתמונה או סרטון, אתם מבזבזים הרבה מהזמן ומההשקעה שלכם.
על מנת להחשף לעוקבים חדשים ולהגדיל את כמות הלייקים שלכם, עליכם להחשף במקומות חדשים ברחבי אינסטגרם. על מנת לעשות זאת, בכל תמונה ווידיאו שאתם מעלים, כתבו את כלל התחומים הרלוונטיים. מומלץ לבדוק מה התיוגים שמובילי דעה בינוניים בתחום שלכם עושים (כלומר, אנשים עם 20-60 אלף עוקבים) ולחקות אותם.
צרו תוכן שמעורר עניין
אנשים מחפשים להתרגש, לבכות, לצחוק, לחשוב, ולהזדעזע כאשר הם מרפרפים בפיד שלהם באינסטגרם. אם אתם רוצים שהם יעצרו לרגע אצלכם, אתם חייבים לספק להם את אחד מהצרכים הללו.
אם תצרו תוככן רגיל, מונוטוני ועם שיווק חלש, לא תתקדמו הרבה.
למדו מאלה שעשו זאת לפניכם
לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, כנראה שכבר יש מישהו מהתחום, שהפך לאושיה באינסטגרם.
בצעו תחקור מעמיק של הדף שלו ובדקו:
- כל כמה זמן הוא מפרסם בפיד.
- כל כמה זמן הוא מפרסם בסטורי.
- אילו תכנים הוא מעלה.
- מה העיצוב שהוא עושה.
- מה ההאשטגים שהוא עושה.
- אחרי מי הוא עוקב.
- מה המשפך השיווקי שלו
מומלץ אפילו לפנות אליו בפרטי, ולבקש ממנו ייעוץ אפילו בתשלום. שיתוף פעולה כזה, יעיף את השיווק שלכם באוויר.
להתמיד זאת מילת המפתח
סוד השיווק הטוב ביותר שנוכל לתת לכם, הוא להבין שלהפוך להיות מוביל דעה באינסטגרם, לוקח זמן, למידה והשקעה. החדשות הטובות הן שזה לא מצריך עשרות ומאות אלפי שקלים כמו פרסום בעיתונות, ולא מליוני שקלים כדי להכין סרט הוליוודי.
אם תחליטו שאתם רוצים להצליח באינסטגרם ותתחילו לפרסם 2-7 פעמים בשבוע, עם הזמן כמות העוקבים שלכם תעלה ואתם תשימו לב שאתם משתפרים במערכת משבוע לשבוע.