חיפוש
חיפוש

5 פעולות שחייבים לעשות באתר על מנת שיעלה במיקומים

זירת הפרסום הדיגיטלית היא הקשה ביותר היום.

ערוצי הטלוויזיה מתחרים סביב תוכניות שונות ובהתאם לכוח המשיכה שלהם של צופים לערוץ.

כך נקבע גודל הרווחים של ערוץ – הרבה צופים = הרבה פרסומות = חשיפה גדולה לעסקים והמוצרים המתפרסמים.

בזירה הדיגיטלית, הכול מתחיל ממנוע חיפוש אחד – גוגל.

היום יותר מתמיד, קשה מאוד למשוך את הלקוח דרך אתרים שרירותיים.

אז איך גורמים לאתר האינטרנט שלכם  לעלות במיקומים שונים ברחבי הרשת האינסופית?

 

טקסט מותאם ללקוח

טקסט מרובה יכול להעיד על  ידע רב שבפוטנציאל נמצא בתוך האתר. כאשר זה מגיע לחיפושי שירותים ומוצרים – אין צורך להכביד במילים. טקסט קולע, אינפורמטיבי ומותאם לצרכן ימשוך את מקסימום תשומת הלב של הלקוח.  בנוסף, כותרות מסייעות לגוגל להבין את התוכן המרכזי המופיע בעמוד הראשי של האתר וכך מקלות על הגולשים בתהליך דליית המידע בדף.  שלבו ביטויי מפתח. לא בהגזמה, לא בכל כותרות המשנה, באופן טבעי. כיום, בחוקי היסוד של הכתיבה השיווקית, יש הקפדה על תיוג כותרות המשנה בעמודי האינטרנט כ – H1, H2, H3ו – HTML. מערכת החיפוש של גוגל לא יודעת לזהות כותרות לפי העיצוב שלהן, אלא מה שמוגדר בשפת קוד. לכן, חשוב להקפיד לסמן את הכותרת הראשית ואת כותרות המשנה ככותרות H בעורך האתר.

 

קישורים פנימיים

אלה הם קישורים בין דפי האתר עצמו. הקישורים עוזרים לגוגל להבין מה כוחו של כל דף באתר, והטקסטים המקשרים (Anchor text) עוזרים לו להבין את נושא הדף ולקדם אותו בהתאם. מבנה האתר וחלוקתו לקטגוריות וקישורים מתאימים מסייעים לגוגל להבין מה הוא האופי של כל עמוד באתר וכך לקדם אותו.

 

התאמה לסלולר

התאמת אתר לאתר היא לא רק שילוב ביטויי מפתח, יצירת קישורים וטיפול בבעיות אינדוקס. גוגל שואפת להציג לגולשים אתרים מותאמים למובייל, מאובטחים בתעודת אבטחה תואמת ובעלי נגישות ומהירות גלישה גבוהה.

 

מבנה היררכי לאתר

זה נשמע מובן מאליו, אך חשוב ליצור קישורים לאתר בצורה שתוביל את הגולש באתר בסגר הגיוני. לדוגמא – טקסט שמתחיל מעמוד הבית, המכיל בתוכו קישורי עקבות לעוד תתי קטגוריות שונות ובתוך תתי הקטגוריות עוד קישורים מובילים לתת – תתי הקטגוריות וכו' … קישורים אלו תורמים בעיקר באתרי תוכן ואתרים מסחריים גדולים גדולים. מבנה היררכי פחות קריטי כאשר מדובר באתרים קטנים יותר ללא לינקים נוספים או עמודים נוספים בתוך האתר.

 

שיהיה טבעי

כיום, טקסטים לא עמוסים ושלל ההנחיות שצוינו במאמר ועוד רבות, גורמות לאתר להראות שנבנה באופן טבעי. אם נקטתם בפעולות הבסיס האלה (וישנן עוד רבות) למעשה נקטתם בשיטת קידום אתרים אורגני. אתם בדרך הנכונה לקדם את העסק שלכם בשיטה הכי הגיונית ונחשבת היום. עקבו אחר השלבים השונים בזהירות ותהיו יצירתיים, ממוקדים ומסודרים.

 

איש דיגיטל

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »