קידום אתרים אורגני – בחירה חכמה

קידום אתרים אורגני מתייחס לקידום האתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל בצורה כזו שבה האתר ייחשף למשתמשים הרלוונטיים לבעל העסק. כיצד עושים זאת ומדוע זו הבחירה החכמה ביותר?

קידום אתרים אורגנים

קידום אורגני מתייחס לאתרים אשר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ניתן למצוא אותם, בדרך כלל בדפים הראשונים של מנוע החיפוש – תלוי בפרמטרים רבים. בקידום אתר באופן אורגני ניתן לקבל חשיפה גדולה לקהלי יעד, תלוי באופן מימוש הקידום ובוצאותיו אשר נבדקות בכל עת. הפרמטר החשוב ביותר שיש לזכור בכל הקשור לקידום אתרים אורגני הוא בכך שעל האתר להיות מותאם באופן הטוב ביותר למכשיר הנייד השל הלקוח, כך שהאתר יכול להתאים את עצמו לכל סוגי הרזולוציות. ללא התאמה כזו, לא ניתן לקדם את האתר באופן אורגני – זאת לאור דרישות גוגל להתאמה של האתר למנוע החיפוש. תהליך קידום אתרים אורגני איננו קצר מסביר דניאל סלאם, מנכ"ל ומייסד חברת הדיגיטל סלאם "מומלץ לבצע פעולות של קידום אורגני לאורך זמן על מנת שהאתר יקבל חשיפה רחבה ומקסימלית ובצורה יעילה". בנוסף טוען סלאם כי "הפקדת עבודת הקידום בידי חברה מקצועית לקידום אתרים עם הצלחות מוכחות כמו שלנו, אשר יודעת לתמחר את הקידום בצורה נכונה ולבצע תיאום ציפיות, יכול לגרום לפלאים ולגרום לעלייה של עשרות אחוזים בהכנסות".

קידום אתרים

כיצד מתבצע קידום אתר אורגני?

על מנת לקדם את האתר ולהגדיל את המכירות, יש לבדוק מעטפת שלמה של שיווק דיגיטלי, כפי שמסביר סלאם. קידום אתר אורגני הוא בחירה חכמה לבעלי עסקים, אשר צריכים לפנות לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה כדי להצליח בכך. מדובר בדבר מורכב ביותר, אשר דורש מעטפת שלמה של קידום האתר באמצעות מנועי החיפוש, קידום התדמית החיובית של האתר וכתיבת תוכן איכותית אשר מותאמת אישית לקהל היעד. על כן ממליץ סלאם כי על מנת להצליח בקידום אתר באופן אורגני יש בראש ובראשונה לבנות אתר אינטרנט מקצועי עד מידת האפשר. על אף כי מדובר בפלטפורמה אינטרנטית, חשוב מאוד הערך הוויזואלי ולכן מסביר סלאם "בעלי עסקים צריכים לחשוב על האתר כעל חלון הראווה. הוא חייב להיראות מקצועי לעילא ולעילא וגם מנוסח באמצעות מסרים בולטים להבנה, תוך הבלטת היתרונות של העסק" בנוסף, יש להתאים את האתר לטלפונים חכמים וכן מכשירים חכמים. כמו כן, יש לבצע בניית מערך קישורים איכותי אל האתר באמצעות קישורים מאתרים חיצונים, מאחר וככל שיש יותר הצבעות אמון מאתרים רלוונטיים לתחום העיסוק של העסק, כך מיקום האתר מתקדם יותר ויותר לראש הרשימה. פרמטר נוסף הוא בביצוע חקר מילות מפתח באופן אסטרטגי למילות חיפוש רלוונטיות לבית העסק, נדבך קריטי בקידום אורגני מאחר וכך ניתן  ללמוד גם על המתחרים וגם על קהל היעד של בית העסק.

 

למעבר לאתר של מסה מדיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *