חיפוש

אומנות הבלוף: כך תצליחו לבלף במשחק פוקר מבלי שיתפסו אתכם

משחקים פוקר, אבל מרגישים שכולם יכולים לקרוא אתכם כמו ספר פתוח? אוקי, לא נורא, תדעו שאפשר להשתפר עם בלופים במשחק פוקר. כיצד עושים את זה? הכנו עבורכם מדריך מזורז לבלפן החובב בפוקר, המשיכו לקרוא. אין מה לעשות, שקרים הם חלק מהעולם שלנו כי אנחנו יצורים תבוניים אשר לעיתים גם מעגלים פינות.

בכל הנוגע לפוקר, בלופים הם חלק עיקרי ומשמעותי מאוד במשחק! אבל, יש עוד כמה פקטורים שצריך להביא בחשבון כמו מזל, הסתברויות שונות ועוד. רוצים לשקר כמו גדולים בפוקר ושאף אחד לא ישים לב? רצוי להתחיל עם הכרת הסממנים המעידים על שקר. אם תלמדו "להשתלט" על הסממנים הבאים, תוכלו להשתפר בבלופים:

  • קצב נשימה: בד"כ מתגבר כאשר אנשים מבלפים.
  • עוויתות: לעיתים אנשים מפגינים עוויתות קטנות באזור העיניים, הפה ועוד.
  • דופק: נוטה לעלות כאשר אנשים מבלפים בפוקר ובכלל.
  • טון דיבור: עשוי לעלות לטונים גבוהים כאשר מבלפים.
  • צחקוק: אנשים לעיתים מצחקקים כאשר מבלפים.

 

שקר החן הבל היופי בפוקר – כך מבלפים!

בואו נתחיל מהסוף: בין אם משחקים פוקר על כסף אמיתי או לא, בלוף בפוקר זו אמנות לכל דבר ועניין. בראש ובראשונה, חשוב לדעת שבלוף בעצם תלוי ביכולת ובמיומנות לקרוא אנשים אחרים בשולחן. במילים אחרות, בלופים דורשים מהשחקן להיות מסוגל לקרוא את היריבים שלו.

כאשר השחקן מצליח לקרוא את יריביו, הוא בעצם מצליח להבין מתי הזמן המתאים לבלף. כדי לקרוא את השחקנים בשולחן בצורה נכונה, חשוב למעשה להכיר אותם ולהבין את סגנון המשחק שלהם. במובן מסוים, כדי להצליח לבלף באופן סדרתי ומתמשך, חשוב להכיר את השולחן, משמע יהיה קשה לפעול ככה בשולחנות חדשים.

יופי בפוקר

להכיר את עצמך ואת היריב בפוקר – מה צריך לדעת?

כאמור, בלופים מוצלחים מסתכמים, או אפילו קמים ונופלים על היכולת שלכם להכיר את היריבים שלכם בשולחן. למשל, חשוב להבין האם הם אגרסיביים מדי או רגועים יותר עם הקלפים וההימורים שלהם. כמו כן, חשוב להבין כי הכרת היריב היא רק חלק מהבלוף המוצלח.

בכל הנוגע לעצמכם (ולא ליריב), אל תהיו שקופים מדי במהלכים שלכם ובתגובות שלכם. אם הבלוף שלכם נראה טוב מדי בכדי להיות אמיתי, כנראה שככה הוא גם נתפס אצל היריבים שלכם. בהקשר הזה של לא להיות שקופים מדי, תנסו תמיד להקפיד על שינוי דפוסי הימורים ומהלכים.

לסיכומו של דבר, סובלנות: בסופו של יום, לבלף בצורה נכונה זה משהו שדורש סבלנות, אז אל תמהרו לעולם לשום מקום. תזכרו תמיד – אנשים רגועים הם אנשים שיודעים שיש להם יד מנצחת. לסיכום, הטיפ הכי טוב הוא לנסות להתנהג כמו שהייתם מתנהגים אם היה לכם פול האוס, סטרייט פלאש או יד טובה אחרת. נסו להקרין בדיוק את אותו הביטחון העצמי שיש לכם עם ידיים אלו.

משחק פוקר

באותו נושא