חיפוש

איך לבחור מקדם אתרים לעסק שלך?

יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים עם מקדם אתרים.

כמו בכל התקשרות עסקית, גם כאן יש נכון ולא נכון.

אז איך לבחור מקדם אתרים לעסק שלך? בדיוק כך:

 

צעד ראשון: הגדרת מטרות

חשוב להגדיר מטרות, ולהבין למה העסק שלך זקוק. מקדם אתרים טוב ידע להבחין בין מטרות נכונות למטרות לא נכונות. הגדרת מטרות נכונה היא למשל הצורך בטראפיק של קהל יעד ספציפי, או הצורך של העסק להעלות מכירות של מוצר מסוים, או מכיוון אחר: להעלות את כמות ההורדות או ההרשמות לגרסה החינמית של התוכנה שהעסק משווק. מטרה צריכה להיות מוגדרת. מטרות לא נכונות הן מטרות שמסתכלות על טראפיק באופן כללי כעל המטרה. זו מטרה גרועה, משום שטראפיק הוא אמצעי להגיע למטרה. קהל יעד ספציפי הוא המטרה שטראפיק מבקש להשיג. עוד מטרה לא נכונה היא פשוט להעלות את הדירוג של האתר בגוגל. זו לא מטרה אלא הגדרה כללית, ומקדם אתרים שיודע מה שהוא עושה לא יבטיח לכם מטרות כלליות אלא ספציפיות.

 

צעד שני: מיקוד

ברגע שהגדרת את המטרות שהעסק שלך צריך להשיג, והעברת כמה מקדמי אתרים שנראו לך שמבינים עניינים לשלב הסינון הבא, חשוב להיסגר על רשימה קצרה יותר, של שלושה-חמישה מקדמי אתרים, שעם אחד מהם יהיה לך נוח להתקדם. אין צורך להיפגש עם המון מקדמי אתרים, מספיקה שיחת טלפון כדי להבין אם מקדם האתרים מדבר בשפה שלך, ויודע לזהות את המטרות שמתאימות לך. רצוי להתייעץ עם קולגות וחברים, ולקבל המלצות.

 

צעד שלישי: הגיע הזמן לבחור מקדם אתרים לעסק שלך ולהתחיל לעבוד!

אחרי שיש לך כבר כמה מקדמי אתרים שנראים לך מתאימים, זה הזמן לבחור את האחד. חשוב לבחור מקדם אתרים שהצליח לרכוש את אמונך, לפחות בצורה ראשונית. אם יש ספק – אין ספק, ואם הוא לא מרגיש לך אמין, עדיף לעבור הלאה. דיברנו קודם על המלצות? אז לאורך כל הדרך. שנייה לפני שאתם חותמים, חשוב לשתף את החברים או הקולגות שהמליצו עליו בתהליך הסגירה, ולברר אם יש דברים שצריך לדעת עליו לפני הסגירה, או מה חשוב לשאול אותו לפני שמתחילים לעבוד ביחד.

 

מקדם אתרים לעסק שלך – מחירים

כמה לוקח מקדם אתרים? ישנן חברות שדורשות חוזה מובנה עם תקופת זמן מוגדרת לפי הצורך של הפרויקט, וגובות שכר חודשי, ויש חוזים שמתחדשים בסוף כל תקופה. רוב מקדמי האתרים ידרשו מקדמה, ואחר כך תשלום חודשי קבוע. זה דומה להרבה חוזים של ייעוץ שעובדים בשיטה דומה, אז אם זה לא נראה לך רגיל או מרגיש לך מפוקפק באיזושהי צורה – זה כנראה באמת צריך להדליק אצלך נורה אדומה.

 

איש קידום

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »