חיפוש

איך להוריד שירים למחשב?

הורדה של שירים למחשב דרך יוטיוב הפכה לקלה ופשוטה, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות. כיצד נעשה זאת? להלן כל הפרטים.

הורדת שירים למחשב

הורדה של שירים למחשב נחשבה עד לפני מספר שנים למורכבת למדי, וזאת משום שהורדה של שיר – גם כאשר מדובר בשיר קצר יחסית ארכה פרק זמן ארוך, ולעיתים אפילו חצי יום. כולנו וודאי זוכרים את התקופה בה היינו מורידים שירים ישירות לנגן ה MP3 שלנו, פעולה אשר הייתה מצריכה לא מעט זמן ומאמץ, אולם מאס שיוטיוב נכנסה לחיינו היא שינתה את הדרך בה אנו צורכים מוזיקה, וזאת בשל העובדה כי מדי יום עולים ליוטיוב מאות שירים חדשים של מיטב האמנים מהארץ ומהעולם.

 

יוטיוב – שינוי משמעותי אשר מחולל מהפכה של ממש בעולם המוזיקה

כאמור, אין עוררין על כך כי יוטיוב שינתה את הדרך בה אנו מאזינים למוזיקה, ובעיקר הפחיתה את התלות שהייתה לרובנו בתחנות הרדיו כמו גם הטלוויזיה. יחד עם זאת, רבים נתקלים בתסכול וזאת משום שעל מנת להאזין לשיר נדרש להישאר בעמוד עצמו כמו גם להישאר מחוברים לרשת האינטרנט, מה שהקשה מאוד על אלו אשר רצו להאזין למוזיקה תוך כדי עבודה או בעת טיסה. על כן, אם אתם מעוניינים להוריד את השירים האהובים ביותר עליכם מיוטיוב למחשב, יש לכם דרך – כל זאת בזכות אתר down4me אשר מאפשר לכם לבצע הורדת שירים למחשב במהירות שיא ובאיכות מצוינת. כיצד תעשו זאת בדרך הטובה והאיכותית ביותר? להלן הפרטים.

 

כיצד נוריד שירים למחשב?

על מנת שתוכלו להוריד את השירים כמו גם פלייליסטים למחשב שלכם, עליכם להיכנס לעמוד של יוטיוב ולבחור את השירים הרצויים. לאחר שבחרתם, יש להעתיק את הקישור של השיר אשר מופיע במעלה הדף, ולאחר מכן להיכנס לאתר  https://down4me.net, להעתיק את הקישור אל התיבה ולהמתין מספר שניות עד להורדה מוחלטת שלו. לאחר שהורדת השיר תסתיים, תוכלו להבחין כי בשורת הכלים במחשב תופיע תיקייה בשם "הורדות". על מנת שתוכלו להוריד את השירים בצורה מסודרת, מומלץ לפתוח תיקייה ולאחר מכן להעביר את השירים אשר הורדתם דרך האתר, ובכך לקבל גישה מהירה בעבור השירים אותם ביקשתם להוריד. בנוסף, אם ברצונכם להוריד פליליסטים שלמים ניתן לבצע זאת ע"י לחיצה על עמודת "הורדת פלייליסט", להעתיק את הקישור כפי שעשיתם בשיר אל תוך התיבה ולאחר מספר שניות תוכלו לקבל את מלוא הפלייליסט אליכם למחשב, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמדובר בקבצים גדולים כך תהליך ההורדה עלול לארוך מספר דקות. לסיכום, אין כל ספק כי הורדה של שירים דרך אתר down4me היא הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להאזין לשירים שלכם מבלי להיכנס לעמוד הרשמי של יוטיוב, גם כאשר אתם אינכם מחוברים לאינטרנט.

באותו נושא
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »