חיפוש

איך להיות אושיית אינסטגרם

אם בעבר נתפסה הרשת החברתית כתחביב, כיום מדובר במקור הכנסה ממנו ניתן להרוויח לא מעט כסף. במאמר הבא נציג לכם את המדריך המלא לצורך הפיכתכם לאושיית אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים.

 

איך להיות אושיית אינסטגרם – המדריך המלא

הרשת החברתית אינסטגרם גרמה למהפכה של ממש בכל הקשור לדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני, כמו גם מציגים את חיינו. למעשה, אם בעבר הרשת החברתית התבססה על קהל יעד בין הגילאים 12-18, כיום מדובר ברשת החברתית הגדולה בעולם אשר נמצאת בצעדי ענק לקראת עקיפה באחוזי החשיפה את אחותה הגדולה, פייסבוק. הרצון של רבים להיות אושית אינסטגרם איננו מנותק מהקשר, וזאת לאור העובדה כי לאושיות אינסטגרם יש השפעה ניכרת על בני נוער ומבוגרים, כמו גם יכולת לבצע שיתופי פעולה עם מפרסמים ובכך להרוויח כסף, לעיתים בגובה עשרות אלפי שקלים. כיצד אם כן תוכלו גם אתם לנהל את העמוד שלכם ולהפוך למובילי דעת קהל? להלן המדריך המלא.

 

העלאת מספר העוקבים

אושיית אינסטגרם נמדדת בראש ובראשונה ממספר העוקבים. ככל שמספר העוקבים גבוה יותר, כך ההשפעה של העמוד האישי על העוקבים היא גדולה יותר. למעשה, סקרים אשר נעשו בתחום העלו כי הגולשים ברשת מעדיפים לעקוב אחר אושיות להם מספר עוקבים רב יותר, כאשר יצירת שיתופי פעולה עם חברות מתבססת על מספר העוקבים אשר חייב לעמוד על עשרות אלפים. קניית עוקבים באינסטגרם בעלות אטרקטיבית תאפשר לכם לקבל עוקבים אמתיים ובכך להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת, לצורך הפיכתכם לאושיית אינסטגרם.

 

העלאת מספר התכנים

על מנת להפוך לאושיית אינסטגרם עליכם לנהל מערכת יחסים עם העוקבים שלכם, באמצעות תכנים אותם אתם מעלים באופן תדיר. בממוצע, מומלץ להעלות פוסט אחד ביום ולפחות שלושה סטוריז, ועל מנת להגדיל את מעורבות הגולשים מומלץ להשתמש בפיצ'רים אותה מציעה אינסטגרם ואשר כוללים בין היתר סקרים, אפשרות להעלאת שאלות מהעוקבים ועוד.

 

קידום ממומן

על מנת לקבל חשיפה גדולה ככל האפשר, מומלץ להשקיע בקידום ממומן אשר מתבצע באמצעות חברה מקצועית. מדובר בטכניקה מצוינת לצורך הפיכה לאושיית אינסטגרם, וזאת לאור העובדה כי באמצעות קידום ממומן תוכלו להגיע לקהלי יעד מפולחים ע"פ גיל ומקום מגורים, ובכך להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת החברתית.

 

שימוש בתוכנות עיצוב

הרשת החברתית אינסטגרם מבוססת בראש ובראשונה על נראות. לכן, העמוד האישי שלכם חייב להיות מעוצב כהלכה, ועל מנת לעשות זאת מומלץ להשתמש בתוכנות עיצוב חינמיות או בעלות כספית אשר יאפשרו לכם לעצב כל תמונה, ממש כמו מקצוענים. עם זאת, התמונות והסרטונים שלכם חייבים להיראות אותנטיים ככל האפשר. בנוסף, ככל שהתמונות והסרטונים יהיו אישיים יותר, כך תוכלו לחבר את קהל היעד אליכם, ולהפוך למובילי דעת קהל בעל השפעה משמעותית על העוקבים.

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »