חיפוש

איך לפרסם בטיקטוק בצורה ויראלית?

מי שלא מכיר את דרכי הפרסום באפליקציית הטיקטוק מאבד פלטפורמת פרסום משמעותית.

בניגוד לפרסום הממומן, הפרסום בה חינמי, ומגיע לצעירים רבים בכל רחבי ישראל.

לכן, אם אתם בעלי עסק, ואתם רוצים לפרסם ולשווק אותו בצורה משמעותית שתשאיר אב למתחרים, אתם חייבים ללמוד לפרסם בטיקטוק בצורה ויראלית.

 

כיצד לומדים?

ראשית, כדי להיות מקצועיים באפליקציה, אתם יכולים לפנות לגורמי מקצוע וללכת לראות סדנת טיקטוק. זאת לא בושה לבקש עזרה ולהבין שללמוד פלטפורמה חדשה זה לא קל. גורמי מקצוע שמבינים בתום יסבירו לכם הכל מא ועד ת ולכן לא תישארו לבד בתהליך הלמידה. זכרו שגם אם ישנה עלות לסדנה היא קטנה לעומת הרווחה העתידי.

במידה ולא תחפצו בכך, פתחו את האפליקציה הבינו כיצד היא עובדת. הסתכלו על סרטונים של אחרים ורשמו לעצמכם מה מושך לכם את העין. השקיעו בחקר האפליקציה עד שתבינו מה הקהל בה אוהב ומחפש.

 

חשבו על רעיונות לסרטונים

חשוב שתבינו מה הקהל אוהב. ברגע שתבינו התחילו לצלם. לפני שאתם מתחילים לפרסם, הראו את הסרטונים לאנשים ובקשו חוות דעת. זכרו שהסרטונים בטיקטוק צריכים להעביר את המסר תוך זמן קצר. חשבו כיצד אתם מצליחים לעמוד במשימה זו שלעיתים אינה פשוטה כלל

 

הבינו מי קהל היעד

כדי שהסרטון יגיע לאנשים הנכונים, הבינו מי קהל היעד שלכם תוך הסתכלות עמודי המתחרים. זהו שלב חשוב שכן גם אם הסרטון שלכם מדהים, אם תפרסמו צעצועים לאנשים בני 20 כנראה הדבר לא יהווה פרסום אפקטיבי.

 

איזה סוגי סרטונים מצליחים בטיקטוק?

  1. אתגרים – אתגרים זה דבר שמשתמשי הטיקטוק אוהבים מאד והופכים לוויראליים תוך מספר שעות. עליך להמציא אתגר, ולאתגר את צופיך, הם בתורם יאתגרו את צופיהם. בעזרת אתגר נכון ומקורי תוכל לפרסם סרטון שיהפוך ויראלי במהרה
  2. סרטונים מצחיקים – אנשים רבים נמצאים באפליקציה אך ורק לשם ההומור. לכן, תוכן שיווקי משעשע בהחלט יכול להיות הפרסום המוצלח ביותר, שיתאים לכל סוגי האנשים בטיקטוק.
  3. ריקודים – בתחילה אפליקציית הטיקטוק החלה כפלטפורמה להעלאת ריקודים. בהמשך נוספו עוד סוגי סרטונים אך עדיין סוג זה מככב בפלטפורמה. חשבו על שיווק שיכול לשלב בתוכו אלמנטים של ריקוד. הדבר יעזור לכם להגיע לאנשים שעדיין נותרו נאמנים למקורות הטיקטוק
  4. ליפסינג – הליפסינג חזק מאד בטיקטוק. ליפסינג משמע שירת שיר ללא מילים (רק הנעת השפתיים) משתמשים רבים בטיקטוק נהנים מכך. חשבו כיצד אתם יכולים לשלב סוג סרטון זה יחד עם תוכן שיווקי מקורי.

זכרו! הפלטפורמה החדשה הינה הזדמנות נפלאה לפרסום ללא תשלום. השקיעו בלמידת האפליקציה ואל תחששו להיכנס לעולם חדש שאינכם מכירים. מספר עסקים לא קטן כבר הצליח להיכנס לעולם זה ולכן לא כדאי שתישארו מאחור במקום הקל והמוכר.

 

סלולר

באותו נושא
מנעול
מה זה הטמעת מערכות מידע?

בעולם העסקי שבו אנחנו חיים, חברות וארגנים נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ומשימות. בחברות שבהן יש מספר אגפים, חשוב שהאגפים יהיו מסונכרנים ביניהם

קרא עוד »