חיפוש

איך מיתוג עסקי ישפיע על העסק שלך

אם אתה מרגיש שהעסק שלך עומד במקום כבר לא מעט זמן ואתה תוהה מה כדאי יהיה לעשות, אולי תרגיע אותך, לפני הכול, הידיעה שאתה לבד. למעשה רוב האנשים שמנהלים עסקים מתחזקים עסקים שלאורך שנים נמצאים פחות או יותר באותו המצב. חלק מבעלי העסקים משלימים עם המצב הזה ואפילו נוח להם, אך מי שחושב בגדול תמיד רוצה להגיע לעוד ועוד לקוחות, להגדיל את ההכנסות שלו וגם חולם להפוך את העסק שלו למותג. זה נשמע לך מוכר? את רוצה להצליח עוד ועוד? אם כך, ברור מדוע מיתוג עסקי זה משהו שכדאי לך להשקיע בו.

 

מה זה בעצם אומר – מיתוג העסק שלך?

עד היום התנהלת בצורה פשוטה שבה העסק שלך היה קיים ונתת שירות ללקוחות? אם כך, אין ספק שכדי להצליח לעמוד בתחרות אתה צריך לחשוב קדימה ולמתג את עצמך בדרך כלשהי. מיתוג זה אומר להגדיר מחדש את העסק, מה המטרות שלו, מה הוא מציע, מה הייחודיות שלו אל מול המתחרים, וגם, מי הוא קהל היעד? כאשר מגדירים בצורה מדויקת יותר את קהל היעד הרבה יותר פשוט להגיע אל לקוחות חדשים. זה אומר שצריך לקחת בחשבון את השאלה האם אתה פונה אל צעירים, אל מבוגרים, אל אנשים משכבה סוציו-אקונומית מסוימת? אחרי שיהיו לך תשובות לכל הפרטים האלה ניתן יהיה להתחיל לבנות את המותג שלך. אם בעבר מכרת מיצים בפינת הרחוב, הרי שמעכשיו זו הולכת להיות חנות בוטיק של מיצים עם פרסום רב, עד כדי כך שכל אדם חוזר מהעבודה יעבור אצלך לקנות כוס מיץ! זה לא משנה באיזה תחום אתה עוסק, כי מה שבטוח זה שבעזרת מיתוג נכון תוכל להגדיל את חוג הלקוחות שלך, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתה עושה את זה?

 

מה המתחרים שלך עושים?

עוד נקודה חשובה שמתייחסים אליה כאשר מדברים על מיתוג עסקי, זו למעשה השאלה מה עושים המתחרים שלך. האם הם מפרסמים בצורה מסוימת? האם הם מציעים מוצרים שאולי גם אתה יכול להוסיף לעסק שלך ובצורה כזאת להגדיל את חוג הלקוחות? מה שכן, יש לקחת בחשבון גם בשאלה הזאת את קהל היעד של המתחרים שלך. כלומר, אם אתה והמתחרים שלך נותנים את אותו שירות, פחות או יותר, אך פונים לקהלים קצת שונים, למעשה אתם לא לגמרי מתחרים על אותם לקוחות פוטנציאלים. קח בחשבון שכאשר מדברים על מיתוג עסקי מדברים גם על השימוש בכוחו של האינטרנט, כי זה ברור שהיום התחרות על כל לקוח נמצאת ברשת. לכן, אם אתה יכול להשתמש בכוחן של הרשתות החברתיות כדי להגיע לעוד ועוד לקוחות ואם אתה יכול לפרסם בגוגל בעזרת SEO, כדאי יהיה להשתמש בכל כלים הללו כדי להשיג את מטרתך.

באותו נושא
הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם,

קרא עוד »