חיפוש

איפה הכי כדאי לאחסן אתר וורדפרס?

לעתים קרובות מתעלמים ממנו, אירוח אתרים הוא אחד המרכיבים המרכזיים של כל אתר מצליח. בחירת אירוח וורדפרס הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם יכולה לשפר את דירוג ה- SEO שלכם ולהגדיל את המכירות. ישנם סוגים שונים של אפשרויות אחסון וורדפרס זמינות כגון אירוח בשרת בחינם, שרת משותף, שרת VPS, שרת ייעודי ומנוהל וורדפרס.

במדריך זה, אנו נעזור לכם לבחור את אירוח הוורדפרס הטוב ביותר עבור האתר שלכם. שיתאים ביותר למודל העסקי ולצרכים שלכם.

 

סוגי אחסון עבור וורדפרס

בחירת תוכנית האחסון הנכונה עבור האתר שלכם היא קריטית. זה יעזור לאתר שלכם להתמודד עם יותר תנועה, אבטחה טובה יותר ולמקסם את זמן הפעולה של האתר שלכם. רוב חברות האחסון מציעות תוכניות התואמות לוורדפרס.  חשוב לציין שכדי לארח אתר וורדפרס, חברות אחסון צריכות לעמוד בדרישות הוורדפרס הבאות: PHP גרסה 7.4 ומעלה MySQL גרסה 5.6 או MariaDB גרסה 10.1 ותמיכה ב-HTTPS.

בדרך כלל, ניתן למצוא שלושה פתרונות אירוח נפוצים עבור וורדפרס במסגרת הדרישות הללו – אירוח על שרת וורדפרס משותף, שרת וירטואלי בענן ושרת מנוהל. בואו נסתכל מה יש לכל אחת מהאפשרויות הללו להציע.

סוגי אחסון

אחסון על שרת משותף

בשרת משותף, אתרים חולקים את המשאבים של שרת בודד. מכיוון שהוא לא בנוי במיוחד עבור וורדפרס, יש לוודא שאתם בוחרים בספק אחסון העונה על דרישות אחסון אתר וורדפרס. בנוסף, רוב תוכניות האירוח המשותפות מספקות התקנות עבור וורדפרס בלחיצה אחת כדי להקל על השימוש בה.

 

ניהול בשרת של וורדפרס

אחסון האתר שלכם באחסון של וורדפרס מנוהל, כולל תכונות כמו תאימות למספר גרסאות PHP ומסדי נתונים ללא הגבלה של MySQL. בנוסף, אירוח וורדפרס מנוהל מספק עדכוני וורדפרס וגיבויים אוטומטיים כך שלא תצטרכו לעשות זאת באופן ידני. אירוח וורדפרס מנוהל הוא אידיאלי למי שרוצה לבנות אתר וורדפרס עם נוחות נוספת וביצועים יוצאי דופן.

 

אחסון אתרים בענן

שרת וירטואלי בענן משתמש באשכול של שרתים כדי לארח את האתר שלכם. זה מבטיח זמן פעולה מעולה מכיוון שאם השרת נופל, שרת אחר ישתלט על מנת לשמור על פעילות האתר. זוהי אופציה מצוינת עבור אתרים בעלי תנועה גבוהה, מכיוון שעלייה בתנועה לא תאט או תשבור אותם.

תוכניות שונות לאחסון אתרים בענן מספקות משאבים ייעודיים, כלומר אינכם חולק את המשאבים עם לקוחות אחרים. בנוסף, ניהול חשבון אחסון וירטואלי בענן קל כמו אירוח משותף מכיוון שמארחי אתרים מנהלים עבורכם את התשתית. יתרונות נוספים בשימוש באחסון ענן הם:

זמן פעולה וזמינות גבוהים

לכל השרתים בתשתית הענן יהיה עותק של האתר שלכם. אם שרת נופל, אחר ייכנס מיד מבלי לגרום לזמן השבתה.

 

אבטחה טובה יותר

פריצה בשרת אחד לא תפגע בנתוני האתר שלך מכיוון שיש לכם עותקים וגיבויים בענן.

 

לסיכום

אחסון האתר על שרת וירטואלי בענן, הוא הפתרון הטוב ביותר עבור אתרי וורדפרס שהם גם חנויות מקוונות, או אתרים עם תנועה גבוה במיוחד, אשר זקוקים לגמישות של שירות טכנולוגי מתקדם.

אתר וורדפרס

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »