חיפוש
חיפוש

אלו הסיבות לרכוש תכנים לאתר חיצוני

 תכנים לאתר חיצוני הם מאמרים מקוריים בתחומי דעת שונים אותם מזמינים מכותבי תוכן מקצועיים ובעלי ידע בתחומים ספציפיים. כחלק מקידום אתרים יעיל ניתן לרכוש תכנים שיסייעו לאינדוקס של גוגל. המאמר יפרט את הסיבות לרכישת תכנים לאתר חיצוני.

 

מה זה כתיבת תוכן?

כתיבת תוכן לאתר חיצוני הוא שירות הניתן לעסקים שמעוניינים לקדם את אתרי האינטרנט שלהם ולצבור כמה שיותר לקוחות. התכנים שמים דגש על תחומים ספציפיים כמו: משפט, רפואה, טיפוח וקוסמטיקה, ריהוט, אופנה וסטייל, תיירות, פיננסיים, דיגיטל ועוד. כלומר, ניתן להזמין תכנים על פי כמות מילים בנושאים מגוונים מכותבים מנוסים שעברו הכשרה ולחסוך זמן ואנרגיה.

 

מדוע צריך תוכן באתר?

כיום לא מספיק לבנות אתר ולחכות שהגולשים יגיעו אליו על מנת שיהפכו ללקוחות של העסק. כדי שתהיה תנועה באתר גוגל צריך לאנדקס ולחשוף אותו בעמוד הראשון של מנוע החיפוש. לאור העובדה שהגולשים מחפשים ביטויים שונים בגוגל הם יכנסו קודם כל לאתרים שיופיעו בעמוד הראשון של מנוע החיפוש ולא ימשיכו לדפדף ביתר דפי החיפוש.

כדי שהאתר שלכם יהיה במקומות הראשונים צריך לתחזק אותו מבחינת מילות המפתח, הקישורים והתכנים. ככל שהתכנים יהיו יותר מקוריים, מעודכנים ומעניינים, כך האלגוריתם של גוגל יאנדקס את האתר בעמוד הראשון.

 

לתת מענה לגולשים

מדי יום גולשים באינטרנט אלפי אנשים שמחפשים מידע לשאלות או לרכישת מוצרים שונים. כשהם נחשפים לאתרים בתחום לו הם זקוקים הם נכנסים וקוראים את המאמרים על מנת לקבל תשובות. הגולשים הם למעשה לקוחות פוטנציאליים ולכן חשוב לתת להם מענה מקצועי וראוי.

למשל, כשאנשים מחפשים חופשה בחו"ל ביעד מסוים ורוצים לקרוא על היעד מעבר לוויקיפדיה ולקבל המלצות על אטרקציות ובילויים הם יעדיפו לקרוא תוכן קליל שעונה בדיוק על השאלות שלהם ולא יצטרכו בינתיים להמשיך ולחפש. כך, סביר להניח שהם גם ירכשו את השירותים שיש באתר וגם אם לא האלגוריתם של גוגל יזהה תנועה באתר ויאנדקס אותו במקום טוב במנוע החיפוש.

 

לחסוך זמן ואנרגיות

השירות הניתן באתרים צריך להתייחס לגולשים בכבוד ולהעניק להם מידע רלוונטי ברמה גבוהה. מעבר לעובדות התכנים צריכים לתת ערך מוסף לגולשים. בהנחה שבעל האתר יודע לכתוב הוא יכול לעשות זאת גם בעצמו, השאלה היא האם יש לו את הזמן והאנרגיה הדרושה לכך, האם הוא יכול לעדכן מדי פעם את המאמרים ולחדש אותם, להוסיף עוד נושאים וכד'. כל אלו דורשים מאמץ. בדומה לתחומים אחרים יהיה אפקטיבי יותר להסתייע בשירותים מקצועיים ולחסוך את הטרדה.

 

לקדם את האתר ביעילות

סיבה אחרונה היא פיזור מילות המפתח או הקישורים במאמר. חשוב שלא תהיה צפיפות של מילות מפתח או קישורים שאינם מותאמים. כותב תוכן מקצועי ידע היכן ניתן להטמיע את מילות המפתח, בכמה להשתמש וכיצד למצוא קישורים שיסייעו לגולשים לגלוש בעמודים אחרים באתר.

תוכן לאתר חיצוני

באותו נושא