חיפוש

אתרי מסחר אונליין – האם גם להם צריך אחסון אתרים

בעלי אתרים רבים בוחרים באפשרות של אחסון אתרים. השימוש באחסון מאפשר לנו להשאיר את האתר שלנו נקי ולגרום לו לרוץ מהר. אתרים שעושים שימוש באחסון אתרים הם אתרים בעלי כמות מידע גדולה בדרך כלל, מה שמעורר את השאלה האם גם מי שמחזיקים באתרים למסחר מקוון צריכים גם הם לקחת שירות כזה. אנחנו כאן כדי לתת לכם תשובה לשאלה הזו. 

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא תהליך שבו אנחנו לוקחים נתונים ומידע שיש באתר אינטרנט ומעבירים אותם לשרת חיצוני לאתר. האתר ממשיך לתפקד בדיוק באותה צורה, אולם מאחורי הקלעים הפעולות נעשות בשרת ולא באתר. זה מאפשר לנו להנות מיתרונות כמו מהירות גלישה ואבטחה טובה יותר למידע. CLOUDWAYS אחסון אתרים כאן כדי להסביר לכם זה זה נחוץ לאתרים למסחר מקוון.

אחסון אתרים

הייחודיות של אתרי מסחר אונליין

באתרים למסחר אונליין הלקוחות שלכם מפקידים את פרטי האשראי שלהם, מה שהופך את האתרים הללו ליעד מבוקש בקרב גורמים עוינים שהיו רוצים לקבל את אום פרטים. בנוסף, חשוב שתספקו ללקוחות שלכם מהירות גלישה גבוהה, כדי שהם יוכלו לבצע את הקניות שלהם בצורה כמה שיותר נוחה, ולא יעזבו את האתר רק בגלל שהם לא מצליחים לבצע בו את הקנייה.

 

אבטחת מידע ברמה גבוהה

באשר לבעיה הראשונה, אחסון אתרים עונה על הצורך הזה באופן מושלם. רמת האבטחה שאותה תוכלו לקבל בשרתי האחסון היא חסרת תקדים, במיוחד אם משווים אותה לזו שיש למי שמשאיר את כל המידע באתר. גם אם יצליחו לפרוץ לאתר שלכם, שאיבת המידע החיוני היא כמעט בלתי אפשרית. באפשרותכם לבחור את רמת האבטחה שבה המידע הרגיש שמופקד באתר יהיה שמור.

 

מהירות גלישה גבוהה

הדבר השני גם הוא מתאפשר לכם בזכות הפלטפורמות השונות לאחסון אתרים. העובדה שבאתר עצמו אין מידע ושכל תהליך עיבוד הנתונים נעשה בשרת בעל מעבד עוצמתי הופכת את הגלישה באתר להיות הרבה יותר מהירה. השינויים הללו קורים רק מאחורי הקלעים בלי לפגוע בחוויית הקנייה שיש באתר עצמו.

 

איך נדע באיזו פלטפורמה לבחור

כיום ישנן לא מעט פלטפורמות שמציעות לכם לקבל דרכן את השירות לאחסון אתרים. כפי שהבנתם, באתרי מסחר יש חשיבות בעיקר לשני הפרמטרים שאותם הזכרנו. בנוסף כדאי לכם לוודא שאתם מקבלים שירות ותמיכה טכנית, כדי לא להגיע למצב שבו אתם מפסידים לקוחות רק בגלל שיש לכם תקלה באתר. המחיר הוא דבר חשוב, אבל אל תתנו לו לבוא על חשבון איכות השירות.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא צעד שלא מעט בעלי אתרים בוחרים בו, וגם אם האתר שלכם מיועד למסחר אונליין ההמלצה שלנו היא למצוא שירות לאחסון אתרים. שירות כזה יאפשר לכם לספק מהירות גלישה גבוהה יותר לגולשים באתר וישמור בצורה טובה על הפרטים שהלקוחות מפקידים באתר.

אתרי מסחר מקוונים

באותו נושא
רכישת דומיין
איך בוחרים שם לאתר?

לא הרבה יודעים עד כמה שם האתר שלנו יכול להיות גורם משפיע על קידום האתר, החשיפה שלו וכמו כן, על הגולשים שיבחרו להכנס אליו. אז

קרא עוד »