חיפוש

בית חכם – כל היתרונות והחסרונות

מערכות בית חכם הפכו ללהיט בשנים האחרונות, אך לא כל הנוצץ זהב. על מנת שתוכלו ליהנות ממערכת בית חכם יעילה ואיכותית ולהמנע ממפח נפש, ערכנו עבורכם מדריך קצר של יתרונות מול חסרונות של מערכת הבית החכם.

 

גלובל קוואלטי

גלובל קוואלטי משווקת בארץ מערכות אלחוטיות לבית חכם, למשרד החכם ולבניין החכם. המערכות מתאימות לבתים פרטיים, למוסדות ולבתי עסק, למשרדים ולחנויות, לקניונים ומפעלים. באמצעות מערכת הבית החכם תוכלו לצמצם את הוצאות החשמל וצריכת האנרגיה שלכם, לראות כל מה שמתרחש בנכס שלכם דרך מצלמות האבטחה ואפילו לשוחח עם שליח המצלצל בפעמון הדלת דרך הטלפון הנייד שלכם. 

גלובל קוואלטי

מערכת בית חכם

מערכת הבית החכם נועדה לרכז למערך בקרה אחד את כל מערכות הבית או בית העסק וביניהן:

  • מערכת האזעקה 
  • מצלמות אבטחה
  • תריסים חשמליים
  • תאורה
  • אינטרקום
  • מערכות בידור ושמע

התוצאה היא שליטה בכל המערכות גם יחד משלט אחד – הסמרטפון שלכם. ניתן לחבר את מערכת הבית החכם למערכות הפעלה נוספות כגון SONOS,KIT  APPLE HOME, ALEXA  SIRI, ועוד. 

מערכת בית חכם

 

בית חכם – כל היתרונות והחסרונות 

להלן מספר חסרונות מול יתרונות אשר אותם יש לשקול לפני שמחליטים על התקנת המערכת בבית:

חסרונות:

  1. מערכת בית חכם חוטית יש להתקין בזמן הבניה או השיפוצים. לאחר מכן. תאלצו לחצוב בקירות או ליצור שינויים במערכת החשמל. 
  2. מערכת בית חכם אלחוטית מאפשרת התקנה ללא הרס אך היא תלויה כל. העת בוויי פיי יציב ותפקודה יהיה אפשרי רק כאשר הוויי פיי פועל.
  3. מערכת בית חכם חוטית הינה יקרה והתקנתה מורכבת.
  4. תמיד תהיה סכנה שהאקרים יפרצו למערכת שלכם. 

יתרונות:

  1. מערכת בית חכם אלחוטית הינה זולה משמעותית ממערכת חוטית ואינה מצריכה הכנות מוקדמות או חציבה בקירות וניתן להתקין אותה גם במבנה קיים.
  2. המערכת מאפשרת שליטה מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד בתאורה, בתריסים החשמליים, במערכות השמע ועוד לנוחות מירבית.
  3. מסייעת מאד למתקשים בתנועה שיכולים לנהל את מערכות הבית השונות ממיטתם.
  4. תוכלו לראות מי מצלצל בדלת ואף לשוחח איתו דרך האפליקציה בנייד להגברת הבטחון האישי.

מערכת הבית החכם יכולה לפשט לנו את השליטה במערכות השונות בבית או בבית העסק, לאפשר לנו לנהל אותן מן הספה בקלות ובנוחות ולעולם לא לחשוש ששכחנו לכבות את האורות לפני שיצאנו, כי נוכל לעשות זאת מכל מקום גם לאחר שכבר עזבנו את הבית. הנוחות והיעילות שהמערכת מציעה עולות בהרבה על החסרונות שלה, בעיקר כשמדובר במערכת אלחוטית לבית חכם. 

 

לסיכום

גלובל קוואלטי משווקת מערכות אלחוטיות חכמות לבית שמאפשרות לכם לנהל את המערכות השונות בביתכם מן הטלפון הנייד מכל מקום. תוכלו לכוון ולשלוט בתריסים החשמליים ובתאורה, לצפות במצלמות האבטחה וליהנות מחסכון משמעותי באנרגיה וצריכת החשמל. 

בית חכם - כל היתרונות והחסרונות

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »