חיפוש

בניית אתרים לעורך דין

בימינו כמעט לכל עורך דין יש אתר אינטרנט ברשת, בניית אתרים לעורך דין הפכה בהתאם לנישה פופולארית בקרב חברות בניית האתרים, ננסה להסביר במה כרוכה בניית האתר לעורך דין, על מה יש לשים דגש במהלך העבודה ומה לעשות לאחר שתקבלו את האתר המוכן.

 

למה לבנות אתר לעורך דין

כיום חלק גדול מעורכי הדין בשוק מחזיקים באתר אינטרנט, אתרים אלה מציגים בפני לקוחות פוטנציאלים את עורך הדין ומהווים מעין כרטיס ביקור של עו"ד בעידן המודרני. אתרים טובים וכאלה שמופיעים במקומות הראשונים בגוגל יכולים למשוך קהל לקוחות גדול מאוד ולהביא לצמיחה משמעותית בכמות הלקוחות שפונים אליכם.

 

במה כרוכה בניית אתרים לעורכי דין

בניית האתר עצמו לרוב אינה מסובכת מדי, האתרים לא מציגים תחכום טכני יוצא דופן אלא אמורים להוות מעין חלון לעורך הדין ועבודתו. מסיבה זאת חשוב לפנות לחברה לבניית אתרים ששמה דגש על עיצוב האתר.

הבנייה עצמה כרוכה במספר הוצאות, ההוצאה המרכזית היא התשלום לחברה לבניית אתרים כדי שתבנה לכם אתר מודרני ואיכותי שימשוך לקוחות. הוצאות אחרות יכולות להיות קשורות בתשתית הפיזית של המשרד כמו עדכון כרטיסי הביקור, הודעה ללקוחות על פתיחת האתר ועוד.

עורך דין מעוניין לפרסם באינטרנט? היכנסו למאמר בקישור הבא – המדריך למפרסם המתחיל.

 

על מה לשים דגש מול חברת בניית האתרים.

תגדירו מול החברה את הציפיות שלכם מהאתר, אם תרצו לקדם את האתר בגוגל חשוב שהחברה תבנה אתם שיותאם בצורה אופטימלית למנועי החיפוש הפופולאריים ברשת. אם החברה תבנה אתר שלא מותאם מראש לגוגל אתם תיתקלו בקשיים לא מעטים במהלך קידום האתר.

בקשו מהחברה להשקיע בדף ההמלצות, גולשים רבים מתרשמים מדף המלצות ומקבלים החלטות על סמך מה שהם קוראים שם, מחקרים הראו שדף המלצות מושקע מעלה ב-28 אחוז את הסיכוי שהגולש יבצע פנייה אקטיבית לקבלת שירות ביחס לאתרים ללא דף המלצות.

בקשו מהחברה שיפתחו לכם בלוג באתר – בבלוג תוכלו להעניק עצות משפטיות בתחום ההתמחות שלכם, לקוחות פוטנצייאלים יוכלו לבחון את רמת הכתיבה שלכם, את היכולת שלכם להעניק עצות קוהרנטיות ויעילות ובכך להבין מה הרמה שלכם ולקבל החלטה מבוססת יותר האם לפנות אליכם.

לקבלת השראה תוכלו לבדוק את אתר עו"ד גביש.

 

קיבלתם את האתר, מה עכשיו?

לאחר שתקבלו את האתר סביר שתרצו לקדם אותו במנועי החיפוש ברשת, כדי לבצע את הפעולה הזאת על הצד הטוב ביותר כדאי לכם לפנות לחברה לקידום אתרים, החברות הללו מכירות את מנועי החיפוש על בוריין ומבינות מה צריך לעשות כדי לקדם אתר ולהוביל אותו לדף הראשון בגוגל.

החברות הללו יסייעו לכם להבין מה מילות המפתח החשובות בתחום העיסוק שלכם וישקיעו בקידום האתר שלכם עבור אותן מילות מפתח. מדובר בהשקעה כספית שיכולה לנוע בין 500 ל-2000 ש"ח בחודש בהתאם לגודל המשרד, הציפיות שלכם והתחרות בתחום העיסוק של המשרד שלכם.

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »