חיפוש

בניית אתר דיגיטלי – תוספים מומלצים

אחת הדרכים הפופולאריות כיום לעשות כסף היא באמצעות נכסים דיגיטליים.

נכסים כגון אתרי אינטרנט שונים, עמודים וקבוצות ברשתות החברתיות ואפליקציות מהווים פלטפורמות מצוינות לפרסום ומכירה של מוצרים ושירותים שונים, ועם עבודה נכונה ומעט ידע טכני ניתן בסופו של דבר לייצר הכנסה פסיבית מנכס דיגיטלי מצליח.

כדי שנכס דיגיטלי יוכל להיות רווחי, הדבר הבסיסי שהוא צריך זה תנועה – כלומר, שמשתמשים רבים יבקרו בו.

ישנם מספר אמצעים להגדלת התנועה באתרי אינטרנט, ותוספים המסייעים לקידום אתרים הם חלק מאמצעים אלה.

 

פרשופ קידום נכסים דיגיטליים: כיצד נארגן תנועה לאתר?

ישנן כל מיני פעולות שמטרתן לקדם את אתר האינטרנט במנועי חיפוש כגון גוגל. לקידום האתר במנועי חיפוש ישנה חשיבות רבה, שכן מנועי חיפוש הם הפלטפורמה בעיקרית דרכה משתמשים שאינם מכירים את האתר יכולים להגיע אליו. ישנם תוספים מסוימים שמטרתם לסייע לקידום אתרי וורדפרס במנועי חיפוש, ונביא בפניכם כמה מהמומלצים שבהם:

 

  1. W3 Total Cache

תוסף זה מסייע לקיצור זמן הטעינה של האתר שלכם. מדובר ביכולת חשובה מאוד, שכן זמן טעינה של אתר משפיע באופן משמעותי על חווית המשתמש באתר. משתמשים נוהגים לצאת במהירות מאתרים הנטענים באיטיות, וגוגל מזהה זאת ו"מעניש" את האתר בדירוגו.

 

  1. All In One SEO Pack

התוסף המושלם עבור מי שחדש בעולם בניית האתרים וקידומם. התוסף משפר באופן ניכר את הוויזואליזציה באתר שלכם: ביצוע אופטימיזציה לכותרות, יצירת תגי מטא ועוד. השיפורים שתוסף זה מבצע מסייעים מאוד לקידומו של האתר במנועי חיפוש.

 

  1. WordPress SEO

תוסף המאפשר לכם כבעלי האתר לראות תצוגה מקדימה של התוכן באתר כפי שהוא נראה בתוצאות החיפוש. כך תוכלו לשפר את הוויזואליזציה באתר, את הכותרות, תיאורי המטא ועוד.

 

  1. XML Sitemaps

תוסף המייצר מפת אתר ומגיש אותה לגוגל. למפת אתר ישנה תפקיד חשוב מאוד, שכן בלעדיה יתכן וגוגל לא יסרוק עמודים מסוימים באתר שלכם והם לא יופיעו במנוע החיפוש. תפקידה של מפת האתר לוודא שכל העמודים באתר יופיעו בתוצאות החיפוש, ותוסף זה מייצר באופן אוטומטי מפת אתר, מגיש אותה לגוגל ומנועי חיפוש נוספים ומעדכן אותה לפי הצורך.

 

  1. Broken Link Checker

תוסף הבודק היכן יש לינקים שבורים באתר שלכם ומעדכן אתכם על מנת שתוכלו לטפל בכך. איתור לינקים שבורים זה דבר חשוב מאוד עבור קידום האתר במנועי החיפוש, שכן האלגוריתמים של מנועי החיפוש מתייחסים ללינקים שבורים באופן שלילי ומענישים אתרים עם הרבה לינקים שבורים.

 

כך קבוצת פורשופ תסייע לאתר שלכם להצליח

מתעניינים בבניית אתר עבור יצירת הכנסה פסיבית? קבוצת פורשופ מתמחה בהקמה, ניהול ומכירה של נכסים דיגיטליים. צוותי האתר מתמחים בקידום אורגני ומנהלים נכסים דיגיטליים עם תנועה של מיליוני גולשים בחודש מהארץ ומהעולם.

 

מחשב

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »