חיפוש

בניית אתר פיננסי מא'-ת': כיצד לעשות זאת נכון

בשונה מאתרים המצריכים תכנים ויזואליים רבים כמו למשל סרטונים משעשעים, כדאי לזכור כי בניית אתר פיננסי מצריכה עבודה מסוג אחר לגמרי. בדרך כלל, אתר פיננסי יכלול פורטל פיננסי רחב המאגד בתוכו מידע רב ושימושי. מעבר לזאת, בניית אתר פיננסי מצריכה גם יד על הדופק, עדכון תמידי וניהול נכון של האתר.

כשבונים אתר פיננסי, תמיד כדאי לזכור שבונים אותו ראשית עבור הגולשים. מה זה אומר? ז"א שמומלץ לשים את הדגש הנכון בכל מה שקשור לחוויית המשתמש. חוויית משתמש עשויה לחולל את כל ההבדל בין גולשים שנשארים באתרכם בכדי לקרוא מידע, לבין גולשים שנוטשים את האתר במהירות בעקבות בלבול (חוויית משתמש לא טובה). אתרים פיננסיים מומלצים, יכללו מידע רב בנוגע ללקיחת משכנתאות, הלוואות גישור ועוד.

 

הקמת אתרים פיננסיים, מה צריך לזכור?

לרוב, אנשים מוצאים עצמם מבולבלים כאשר רק מזכירים את צמד המילים לקיחת משכנתא. אם מוסיפים לכך ביטויים נוספים, כמו ריבית תלויה במדד, ביטוח חיים ועמלות שונות, הרי שעשויה להתקבל משוואה די מאתגרת ומבלבלת. שקוף פורטל פיננסי המקצועי בארץ, הוא הפורטל המומלץ עבור למידה על הנושא של לקיחת משכנתאות, החזרי משכנתא מומלצים ועוד.

כשאתם סוקרים את האתר ומעיינים בחומר הקריאה החשוב, תוכלו לבדוק מה הן סוגי ההלוואות הנפוצות כיום בישראל (כמו למשל הלוואת שפיצר, הלוואות גישור ועוד), תוכלו להתעניין לגבי תשלומי ביטוח חיים בצמוד ללקיחת המשכנתא ועוד.

 

בניית אתרים, אפיון ועיצוב האתר

בניית אתר פיננסי מצריכה התמקדות בכל מה שרלוונטי כיום בעולם הפיננסי. היות והתהליכים הגלובליים השונים הם רחבי אפקט, כדאי לקחת בחשבון שאתר פיננסי מקצועי יהיה חייב להיות מעודכן בכל מה שקשור לתהליכים פיננסיים ברחבי העולם. לא פעם, תהליכים פיננסיים גלובליים עשויים להשפיע על ריביות של משכנתאות בארץ.

ריבית תלויה במדד, היא ריבית שמשתנה בהתאם לכל אותם תהליכים גלובליים שאנו קוראים עליהם בעיתונים. ברוב המקרים, הקמת אתר פיננסי צריכה להוביל את גולשי האתר לביצוע פעולה מסוימת. בין אם יש צורך להוביל את הגולש להשאיר פרטים, להירשם לניוזלטר או כל פעולה אחרת, כדאי לזכור כי חווית המשתמש משפיעה רבות על התהליכים הללו.

השקיעו בנושאי UX/UI בכדי למקסם את הפוטנציאל של האתר הפיננסי אותו אתם בונים. כיום, בכל תחום וענף ישנה תחרות רבה, גם בנישות העסקיות הקטנות היקפים. כשמדובר באתרים פיננסיים, כדאי לזכור שאתם לא בונים את האתר הראשון אי-פעם. מה ז"א? זאת אומרת שהאתר שלכם צריך להיות ממגנט ומושך, כאילו הוא היה אתר מכירות אונליין. כל דבר פחות מזה, עשוי להוביל לשעמום הגולש ונטישתו במהירות יתרה.

להלן טיפים נוספים בנושא – טיפים לשיווק בדיגיטל.

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »