חיפוש

מה חשוב לזכור בעת בניית אתר תדמית?

אין כמעט עסק שאין לו היום אתר תדמית ובצדק. אתר הוא נכס לכל דבר וא סתם נכס, נכס דיגיטלי שיכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, את המודעות לעסק ובאופן כללי את ההכנסות. אבל איך בונים אתר תדמית מעולה ומה חשוב לזכור? כמה מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

מה זה אתר תדמית בכלל?

קיימים סוגי אתרים שונים, כאשר לכל אחד מהם יש מטרה אחרת ועל פי המטרה הזאת הם נבנים. בניית אתרי תדמית מתרכזים העיקר בהצגת העסק לצד מתן מידע רלוונטי ומשמעותי על תחום העיסוק של העסק, בעזרת כתבות תוכן, זזאת על מנת לגרום לאתר להיות מקודם במקומות גבוהים יותר בגוגל.

המטרה של אתר תדמית היא לאפשר ליותר ויותר אנשים ברחבי האינטרנט להכיר את העסק שלכם ולתת להם את האפשרות להשאיר את הפרטים כדי שתחזרו אליהם, או לחלופין את היכולת לפנות אליהם באופן ישיר.

בניית אתר אינטרנט

מה חשבו לזכור בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא בעצם כרטיס הביקור של העסק שלכם, אבל עם הרבה יותר מקום לטעויות. חשוב לזכור שהאתר הוא המפגש הראשון שלכם עם גולשים והמטרה שלכם היא להרשים אותם כמה שאפשר ולגרום להם להפוך ללקוחות.

 

תנו מידע מקצועי ורלוונטי עם ערך מוסף

אל תתמקדו אך ורק במילות המפתח הרלוונטיות עבורכם, אלא תתמקדו גם במתן ערך מוסף לגולשים שהגיעו לאתר שלכם. אם לדוגמא אתם עוסקים בתחום האינסטלציה, תנו לגולשים טיפים אמיתיים ויתנו להם ערך. הדברים האלו הם אלו שגורמים לגולש להבין שיש כאן עסק עם מקצוענים וכדאי להמשיך ולקרוא כדי לקבל מידע ובמידת הצורך לקחת גם את השירות, או המוצר המוצע, נטו מתוך ההרגשה שמדובר על בעל מקצוע מעולה.

 

טקסטים קוהרנטים וברורים

עברית שפה קשה ובדיוק בגלל זה, חשוב שמי שכותב את הטקסטים באתר יוכל להתבטא בצורה מעולה, להעביר את המידע לגולשים בקלות ובבהירות ושלא ישאר מקום לשאלות.

בניית אתר אינטרנט

זה הזמן לדבר עליכם

העמודים החשובים ביותר באתר התדמית זה עמוד האודות ועמוד החזון והערכים (וגם עמוד הכירואת הצוות במידה ויש) זאת ההיכרות הראשונה של הגולשים איתכם ובאמצעות הערכים והחזון שלכם הגולש אמור להתחבר אליכם ולבחור בכם על פני המתחרים.

 

הזול יכול לעלות ביוקר

אל תבחרו את החברה שתבנה לכם את אתר התדמית נטו ממקום של מחיר. חשוב מאוד שתבחרו חברה שאתם מתחברים אליה, שאהבתם את האתריםש היא כבר בנתה ושאתם יודעים שהלקוחות שעבדו איתה מרוצים.

 

סיכום

אז על מה דיברנו? במאמר דיברנו על אתרי תדמית והסברנו שישנם סוגי אתרים שונים, כאשר לכל אתר מטרה שונה שהוא צריך לתת לה מענה. אתר תדמית בא על מנת להסביר על העסקף להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכפועל יוצא, הגדיל את כמות הלקוחות.

בניית אתר אינטרנט

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »