חיפוש

גוגל מי ביזנס לעסק – כיצד זה יכול לעזור לי

אם מדברים על שיטות שונות בתחום של קידום אתרים, באותה הנשימה גם מזכירים קידום לוקאלי.

וכשמדברים על קידום לוקאלי, חובה להזכיר גם גוגל מי ביזנס (GOOGLE MY BUSINESS). או במילים אחרות, קידום במפות של גוגל.

בואו נבין ביחד למה זה יכול לתרום לעסק שלכם.

קידום אתרים כולל בתוכו כל מיני שיטות שונות עבור קידום המותג, או בית העסק, או המוצר והשירות. בימינו של 2020, אין כמעט תחום עיסוק שיכול להסתדר ללא אתר אינטרנט פעיל ומקודם נכון. במילים אחרות, המתחרים שלכם ממש לא בוחלים באמצעים בכדי להגיע לראשית תוצאות החיפוש בגוגל. ואם כבר הזכרנו את המיקומים הראשונים בדפים הראשונים של תוצאות החיפוש, חובה להבין במה גוגל מי ביזנס תורם לעסק שלכם. אם אתם כבר עכשיו מעוניינים לראות כיצד קידום לוקאלי מסייע לקידום העסק, לאתר עורך דין גרינברג ושות' לחץ כאן כעת. תוכלו לסקור את האתר הנ"ל ואת הדירוגים שלו בגוגל.

 

גוגל מי ביזנס ומה שחשוב לדעת לגבי הפלטפורמה הזו

גוגל מי ביזנס למעשה מאפשר לגולש לבצע חיפוש על גבי מפות של מנועי גוגל, מה שמסייע לבעלי העסקים להימצא בתוצאות החיפוש. באופן הזה, בעצם בעלי העסקים נהנים מקידום אשר נקרא קידום לוקאלי, מה שחושף את העסק שלהם למקרי חיפוש רלוונטיים.

לדוגמה, אם אדם מחפש עורך דין משרד הביטחון ברעננה, ואותו עו"ד גם דאג לקדם עצמו בגוגל מי ביזנס, הוא יימצא על ידי הגולש שחיפש אותו. בצורה הזאת, בעצם גוגל דואגים שתמיד תהיה רלוונטיות בין חיפושי הגולשים לתוצאות החיפוש.

 

קידום לוקאלי באמצעות GOOGLE MY BUSINESS

עוד כדאי לדעת, בימינו של 2020, גוגל מי ביזנס כבר כולל בתוכו מספר כלים מהותיים בהחלט, כמו למשל פרסום ביקורות, פוסטים, סרטוני וידאו, דרכי התקשרות עם בית העסק ועוד. כמובן, הדף שלכם בגוגל מי ביזנס גם יכלול את פרטי העסק הבסיסיים שלכם, כולל גם פרטים חשובים שעשויים להיות רלוונטיים ללקוחות שלכם.

כדאי לדעת, מחקרים מסוימים מראים כי החשיפה בגוגל מי ביזנס עשויה לתרום רבות לקידום העסק באינטרנט. למעשה, המחקרים האלו מצביעים על כך שאנשים תמיד יחפשו את הפתרון הזמין ביותר עבורם. בשורה התחתונה, הגיוני שאדם שמחפש עורך דין משרד הביטחון בתל אביב, לא יפנה לשירותיו של עו"ד משרד הביטחון בדימונה.

 

ניווט באופן קל וישיר מהמכשיר הנייד

ומשהו נוסף שחשוב לדעת, ההימצאות שלכם במפת גוגל מובילה את הלקוח לניווט בתוך האתר של בית העסק בקלות, ולא פחות חשוב מכך – באופן ישיר מהפלאפון. אם תעבדו נכון עם גוגל מי ביזנס, אין ספק שאתם תהנו מחשיפה מוגברת של גולשים לבית העסק שלכם.

צריכים סיוע נוסף בנושאים אלו של קידום אתרים? ממליצים לקבל אותו עוד בקרוב, המתחרים שלכם לעולם לא בוחלים באמצעים! בהצלחה!

 

מחשב נייד

באותו נושא
הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם,

קרא עוד »