חיפוש

הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם, דף עסקי בפייסבוק צריך להיות חלק בלתי נפרד מהם. במאמר זה נדבר על הסודות של דף עסקי בפייסבוק, כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לפתוח דף עסקי יעיל וטוב.

 

למי מיועד דף עסקי בפייסבוק?

דף עסקי בפייסבוק מיועד לכל מי שיש לו עסק, מוצר או רעיון אותו הוא רוצה לקדם. בתור בעלי עסקים, הדף העסקי שלכם הוא מקום מצוין לשיתוף מידע עם הלקוחות שלכם, פרסום של מוצרים חדשים ועריכת פעילויות.

 

הסודות של דף עסקי בפייסבוק

על מנת לנהל את הדף שלכם באופן לא פחות ממצוין, נמליץ לכם לקרוא היטב את הסודות של דף עסקי בפייסבוק, ולממשם בדף שלכם.

אחד הסודות של דף עסקי בפייסבוק, הוא הנראות שלו. דאגו שבצוות ניהול הדף העסקי שלכם קיים גם גרפיקאי, שמבין את הכיוון של העסק שלכם ושאפשר לסמוך עליו שהעבודות שלו יהיו בולטות, צבעוניות ויצירתיות. עבודות כאלה יתפסו את העין של העוקבים אחרי הדף שלכם, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים. גרפיקה היא חלק בלתי נפרד משיווק וחשוב להקפיד על השילוב שלה בפוסטים שלכם.

 

תוכן, תוכן, תוכן

אולי זה נשמע מובן מאליו, אבל התוכן הוא אחד החשובים מבין הסודות של דף עסקי בפייסבוק. התוכן הוא כל מה שנתכנסנו לכבודו. העדכונים, החידושים, השנינות והיצירתיות של העסק – כולם באים לידי ביטוי דרך התוכן המפורסם בדף הפייסבוק העסקי שלכם. אז לא, זה ממש לא אומר להציף בתוכן, לכתוב מאמרים בלתי נגמרים ולהעלות פוסטים מדי יום. להיפך, התוכן שלכם צריך להיות ממוקד, מעניין וקולע בול למטרת פרסום בפייסבוק. בסוף, אנחנו ממש לא רוצים לעייף את הקהל שלנו.

 

קנו! בואו! היכנסו עכשיו!

אמרתם הסודות של דף עסקי בפייסבוק? אמרתם מילים מניעות לפעולה. אתם מסעדה שיוצאת בתפריט חדש? הניעו את הלקוחות להתקשר או לשלוח הודעה לעמוד על מנת להזמין שולחן. אתם סופרים שמנסים לקדם את הספר החדש שלהם? הניעו את העוקבים שלכם לרכישה באינטרנט. אגב, פייסבוק מציעה מגוון כפתורים נהדרים כמו "call now" או "send a massage", אותם ניתן לשלב במודעות בעמוד שלכם, והם מקלים על הלקוחות בנקיטת הפעולות היזומות.

 

קידום ממומן

בהתחלה היה אפשר בלעדיו, אבל היום הקידום הממומן מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק שלכם. הקידום הממומן בפייסבוק יאפשר לכם להגדיל את הקהל החשוף לפוסטים שלכם, על ידי הגדרת האוכלוסיה אליה אתם פונים, ולהגיע גם לאנשים שעוד לא עוקבים אחרי העמוד שלכם. פייסבוק מאפשרת בחירה של קידום לפי גיל, מיקום, תחומי עניין, וקריטריונים נוספים שיעזרו לכם למקד ולזקק את הקידום שלכם, לפי מה שתרצו בדיוק.

 

תייגו שני חברים ואולי תזכו בפרס!

בטוח נתקלתם בשיטוטי הפייסבוק האישיים שלכם בפוסטים עם תחרויות. ובכן, אחד הדברים שאנשים אוהבים בחיים הוא לקבל דברים בהנחה או בחינם, ואם יש לנו אפשרות לעורר עניין וליצור באזז סביב הפוסטים שלנו – אז למה לא? פוסטים עם תחרויות נושאות פרסים הם אחד הדברים המקדמים את העמוד, ויכולים ליצור לכם חשיפה אורגנית רחבה דרך השתתפות הלקוחות שלכם בתחרות. כך שבסופו של דבר, הזוכים הגדולים בתחרות שאתם יצרתם – הם אתם.

אז אחרי שהבנו דבר או שניים על הסודות של דף עסקי בפייסבוק, זה הזמן לייצר לכם צוות ניהולי טוב ומכוון מטרה, ולצאת לדרך עם דף עסקי מצוחצח ורענן. בהצלחה!

באותו נושא