חיפוש
חיפוש

שלושה דרכים להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט

כולנו רגילים, כשאנחנו חושבים על המילה "מוניטין" לחשוב על משהו חיובי, אך בפועל זה לא תמיד כך. מוניטין עלול להיות גם שלילי ואתם יכולים להיות בטוחים שכאשר המוניטין של העסק שלכם ברשת שלילי, התוצאות עלולות להיות הרסניות. לכן כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם כי הוא כולל מספר טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב.

 

פונים אל מנהלי האתר

הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם בנושא של ניקוי מוניטין שלילי בגוגל, הוא לפנות אל מנהלי האתר שבו ראיתם את האזכורים השליליים. אומנם לא פעם יענו לכם בשלילה ולא יסכימו להעלים את האזכורים, אך אם תוכלו להוכיח למנהלי האתר שהדברים גובלים בהוצאת דיבה, בהחלט יכול להיות שיסירו אותם מידית מהאתר. מה שכן, אם אתם חושבים לנסות את הדרך הזאת, חשוב מאוד לפנות בצורה מסודרת ובאופן המקובל אל מנהלי האתר, שכן זה יגדיל את הסיכוי שבאמת יתייחסו בצורה רצינית וחיוביות לבקשה שלכם.

 

פונים ישירות אל גוגל

הטיפ השני הקשור להתמודדות עם מוניטין שלילי, הוא לפנות ישירות לגוגל. כפי שאתם יודעים, לגוגל אין אינטרס שיפיצו עליכם שקרים או שיפגעו בשמכם הטוב, כי בעתיד זה עלול לפגוע גם בגוגל עצמו. לכן, גם במקרה הזה, אם תוכיחו שהדברים שמופצים בנוגע אליכם לא נכונים, פוגעים בכם ועלולים להיות הרסניים עבור העסק שלכם, ייתכן שגוגל יחליט להסיר אותם. חשוב לדעת שגם במקרה הזה מאוד מומלץ לפנות אל גוגל בדרך המקובלת כי אחרת הבקשה שלכם עלולה ללכת לאיבוד בין אינספור בקשות אחרות.

 

פועלים למען העצמת המוניטין החיובי

לבסוף, הטיפ השלישי שנוכל לתת לכם בנושא, הוא לעזוב את הרע ולהתרכז בהרחבת הטוב. זה אומר שאם אתם יכולים להשקיע בבניית מוניטין חיובי יותר ברשת ובהפצתו, זה בהחלט כדאי. כך תוכלו להיות בטוחים שעם הזמן אותם אזכורים שליליים שיוצרו את המוניטין הלא טוב באינטרנט יידחקו למקומות ירודים בתוצאות החיפוש. למעשה, עם יצירת המוניטין החיובי בסופו של דבר מה שהגולשים ייראו כשהם יחפשו אתכם יהיו בעיקר תוצאות חיוביות וכך, עם הזמן, תרגישו בשינוי.

 

האם אתם זקוקים לעזרה?

התשובה היא, כמעט תמיד, כן. זה לא משנה אם העזרה שלה אתם זקוקים היא שמישהו יפנה בשמכם אל גוגל או אל מנהל האתר שבו יש אזכורים שליליים לגבי העסק שלכם. זה גם לא חשוב אם אתם רוצים שמישהו ינהל עבורכם את המוניטין החיובי בגוגל. מה שבטוח זה שאם המומחים בתחום יהיו אחראים על העניין הזה, התוצאות לא תאחרנה להגיע. חשוב להבין: אין משהו יותר משמעותי לעסק כזה או אחר מאשר המוניטין שיש לו בגוגל. לכן רצוי שתפנו אל הטובים ביותר בתחום עוד היום, תשלמו להם ותקבלו תוצאות שאי אפשר להתווכח איתן.

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »