חיפוש

האם יש חברה שמספקת אינטרנט ותשתית?

כיום אי אפשר לחלום על בית או על משרד בלי חיבור לאינטרנט. מדובר על מוצר צריכה בסיסי, ולאחר הקורונה והסגרים רבים מאיתנו גם לומדים ועובדים מהבית כמה ימים בשבוע. חיבור אינטרנט מהיר הוא צורך שאי אפשר לוותר עליו, אנחנו מבלים המון שעות ביום בגלישה באינטרנט, עובדים דרך האינטרנט, לומדים דרך האינטרנט, ואפילו עושים קניות דרך האינטרנט.

אז יצאנו לבדוק עבורכם האם יש חברה אחת שמספקת גם שירותי תשתית וגם אינטרנט?

 

מהי תשתית אינטרנט?

לא רבים יודעים, אבל האינטרנט הוא דבר שדורש הרבה עבודה פיזית, זה לא משהו שקיים באוויר. תשתית אינטרנט היא הדבר הפיזי: כל הכבלים והסיבים האופטיים שנמצאים מתחת לפני השטח ומחברים בעצם את כל העולם כך שבסופו של דבר קצה החוט שיוצא אצלכם בבית ומתחבר למחשב שלכם יאפשר לכם לגלוש גם באתרי אינטרנט מניו זילנד.

בלי תשתית מתאימה לאינטרנט, לא יעזור לכם שום דבר, אתם פשוט לא יכולים להתחבר אליו מבחינה טכנית. אם נדמה את זה לעולם התחבורה – התשתית היא הכביש שעליו נוסעים כדי להגיע ממקום א למקום ב.

מהו ספק אינטרנט?

ספק אינטרנט הוא גוף או חברה שמאפשרים לכם להתחבר לרשת העולמית העצומה הזו דרך המחשב שלכם. אי אפשר להתחבר אל הרשת לבד, ולכן אנו זקוקים לספק שיאפשר לנו חיבור לאינטרנט. אם נחזור למשל שלנו מעולם התחבורה, הספק הוא נהג המונית שמסיע אותנו על אותו כביש – התשתית – ממקום א למקום ב. ספקי אינטרנט מציעים חבילות גלישה שונות על פי המהירות הרצויה.

מהו ספק אינטרנט

האם יש חברות שמציעות שירות של אינטרנט ותשתית?

לפני שאתם הולכים לסגור דיל, כדאי מאוד שתדעו שכיום ישנן חברות שמציעות לספק לכם גם את התשתית וגם את האינטרנט, והכל תחת קורת גג אחת. היתרון הגדול הוא בכך שאתם עובדים מול גוף אחד, כך שסביר להניח שתקבלו מחיר יותר טוב מאשר בתשלום לשני גופים שונים.

מעבר לזה, כאשר יש לנו תקלת אינטרנט הרבה פעמים אנו לא יודעים למי לפנות, לספק או לתשתית. כאשר שניהם שייכים לאותו גוף, אתם יודעים בדיוק מי הכתובת המדויקת בכל מקרה של תקלה או של בעיה. אחת החברות הללו היא חברת טריפל סי המעולה, למידע נוסף על שירותי האינטרנט של טריפל סי לחץ כאן.

 

איך נדע לבחור ספק?

בחירת ספק אינטרנט מושכלת היא דבר שיכול לחסוך לכם כמה עשרות שקלים בחודש, ובעיקר הרבה עצבים וכאבי ראש. כולנו יודעים שאין דבר יותר מעצבן מתקלות גלישה דווקא ביום שבו יש לנו פגישת זום חשובה. מעבר להשוואת המחירים ובדיקה של חבילות בהתאמה אישית, בדקו את רמת השירות ללקוח.

 

סיכום

אנו ממליצים בחום ללכת על דיל של ספק ותשתית מאותו גוף, וטריפל סי זו ללא ספק בחירה מעולה.

האם יש חברה שמספקת אינטרנט ותשתית

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »