חיפוש

4 הדרכים המובילות לקדם עסק של עריכת דין בגוגל

לא פשוטים הם חייו של עורך הדין בישראל.

בזמן שהוא נדרש להתמודד עם כמות עבודה גדולה ומורכבת למדי, עליו להתמודד גם עם התחרותיות הגבוהה במשק הישראלי.

אז איך מקדמים עסק של עריכת דין בגוגל ומעפילים לראש תוצאות החיפושים?

 

אתגרי פרסום לעורכי דין בישראל

מידי שנה מצטרפים כ-3,000 עורכי דין חדשים ללשכת עורכי הדין. הענף שידוע שסובל כבר שנים רבות מהצפה, נאלץ לפעול בדרכים שונות כדי להתגבר על הסטטיסטיקה המאיימת, לפיה ישנו עורך דין אחד על כל חמישה אזרחים במדינה.

נוסף על כך, ישנו אתגר שמעמידה לשכת עורכי הדין לחברים בה: על פי חוקי האתיקה והפרסום, על עורכי הדין נאסר לפרסם את עצמם בפרסומות בטלוויזיה, בתשדירי רדיו, במודעות עיתונות ובשלטי חוצות, מה שמצמצם משמעותית את היקף הפרסום ומאמצי השיווק של כל אחד ממשרדי עריכת הדין ומאלץ אותם לפרסם בדרכים יצירתיות אחרות.

 

קידום עורכי דין בגוגל

עם כניסתה של גוגל לזירה הצרכנית, נפתחה הזדמנות חדשה בקרב עורכי הדין לפרסם את עצמם. חוקי לשכת עורכי הדין מתירים פרסום בגוגל, כחלק בלתי נפרד מניהול נכסיהם הדיגיטליים לרבות אתר אינטרנט, הפעלת עמוד ברשתות החברתיות וקידומם באפיקי הפרסום הממומן והאורגני.

לכן כיום הופכת פעולת הקידום בגוגל לאקט קריטי בקרב עורכי הדין השונים, אלא שגם לגוגל עצמה חוקים קפדניים שבהם כל מקדם נדרש לעמוד ללא יוצא מן הכלל. לפניכם ארבע דרכים מרכזיות לקידום עסק עריכת הדין שלכם דרך גוגל:

 

בניית אתר האינטרנט

זוהי ליבת הנוכחות הדיגיטלית ברשת, דרכה הגולשים מפיקים תועלת חשובה לרבות מידע שנמצא באתר, מענה לשאלות בוערות והיכולת ליצור קשר באופן פיזי דרך הכתובת ומספרי הטלפון הרשומים. האתר מסייע לעורכי הדין למתג את המשרד, להמיר גולשים ללקוחות, לשמר לקוחות קיימים ולהפיץ תוכן רלוונטי לעיסוקם.

על מנת שהאתר יגיע לנוכחות טובה בגוגל, עליו להיות רספונסיבי (מותאם לנייד), מנוהל דרך קוד פתוח המאפשר לשנות עיצוב, להעלות תוכן חדש לרבות עדכונים משפטיים וחוקיים.

 

קידום האתר בגוגל

אתרים שזוכים לדירוג גבוה מגוגל מטפסים לתוצאות החיפוש המובילות ולכן מקבלים תנועת גולשים גדולה יותר. כדי לקבל דירוג טוב, תצטרכו להשקיע בקידום אתרים אורגני באופן קבוע ולשלב מידי פעם גם קידום ממומן לצרכים נקודתיים המוגבלים בזמן.

 

ניהול פורום/ בלוג משפטי

זוהי דרך חכמה מאוד ליצור אינטראקציה עם הקהל, למתג את עצמכם כאוטוריטה בתחומכם וגם ליצור מגע עם קהל רב שזקוק לשירותים משפטיים. מאחר והפורומים והבלוגים כוללים תוכן רב, הם חביבים במיוחד על גוגל וזוכים למיקומים גבוהים מאוד. זוהי דרך נוספת שבה אפשר להיחשף אליכם ולקבל הכרה בפועלכם. אם הפונקציה הזו תופעל מתוך האתר שלכם, היא תהיה גם חינמית ופשוטה יותר.

 

רישום לפורטלים לחיפוש עורכי דין

הקלדת שמכם בגוגל תוכל "לדוג" תוצאות גם ממאגרים, פורטלים ואתרים לחיפוש עורכי דין שנרשמתם בהם. אפשרות זו תספק לגולשים הצצה אליכם ולפועלכם וממנה ניתן ליצור קישור ישיר לתוך האתר. גולש שנכנס לפורטל החיפושים למעשה מתנתק מגוגל וכעת נתון לשיקולי תצוגה של בעלי מקצוע שאינם מושפעים מהשיקולים הרבים והקפדניים של גוגל. אם הפרופיל או הכרטיס שלכם מוצגים באופן משכנע, הם ימשכו פנימה גולשים רבים ובדרך כלל ימירו אותם ללקוחות בקלות.

מעוניינים להתרשם מעבודת קידום מקצועית לעורך דין? היכנסו לאתר של עורך דין שמחי וראו בדיוק במה מדובר.

 

מסך

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »