חיפוש

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר איקומרס

כשמדברים על הקמת אתר תדמית, בדרך כלל לא יהיה צורך לקחת בחשבון מרכיבים כמו הפעלת חנות אינטרנטית.

יחד עם זאת, שיטת הבנייה ואופי העיצוב של אתרי תדמית לרוב יהיו שונים מהאופן של בניית אתר איקומרס.

בואו נדבר על הקמת אתרי תדמית, חנויות אינטרנטיות ומה שבין לבין.

בין אם אתם מעוניינים לבנות אתר תדמית או אתר מכירות באינטרנט, בימינו אתם תצטרכו חברה מקצועית לבניית אתרים לצידכם. מדוע? מכיוון שיש כל כך הרבה אתרי אינטרנט שמוקמים בכל יום, ככה שאתם צריכים לוודא שאתם בונים אתר ייחודי ומקצועי. לאחר בניית האתר ואולי במקביל לבנייתו, אופי הבנייה גם ישפיע וישליך על תהליכי הקידום שלכם. אבל רגע לפני שפוצחים במזמור קידום אתרים נכון, חשוב להבדיל ולהבחין בין אתרי תדמית לאתרי איקומרס.

 

ההבדל העיקרי בין אתר תדמיתי לאתר מכירות איקומרס

בעוד שאתרים תדמיתיים נועדו עבור חברות ואנשי מקצוע שמציעים שירותים מסוימים, אתרי איקומרס מיועדים עבור מי שמעוניין למכור מוצרים אונליין. וזה בעצם ההבדל העיקרי בין אתר מכירות איקומרס לבין אתר תדמיתי. כמו כן, בניית אתר תדמית תהיה שונה מהבחינה של מורכבות הבנייה וכמות הדפים הנדרשים האתר.

הבדל נוסף בין אתר תדמיתי לבין אתר איקומרס טמון בכמויות הדפים שבאתר ובמורכבות בבניית האתר. אתרי מכירות בדרך כלל יצריכו הקמה ובנייה של דפים רבים ומורכבים, מה שאתרי תדמית בדרך כלל פחות יצריכו. בנוסף, אתרי איקורמס יצריכו הזנה של אלפי מוצרים במקרים מסוימים, מה שאתרי תדמית לא כוללים. לרוב, יהיה מדובר בעבודת נמלים לא פשוטה (הזנת המוצרים באתרי איקומרס).

 

חוויית המשתמש ושיטות המרה באתרי תדמית ואיקומרס

גם אתרי תדמית וגם אתרי מכירות בדרך כלל יכוונו להמרה מסוימת. בעוד שאתר תדמיתי יכוון להמרה של השארת פרטים באתר ובקשת שירות או ייעוץ, אתרי איקומרס יכוונו להמרה של רכישת מוצר או השארת פרטים. בפועל, חוויית המשתמש תשתנה בין אתרי תדמית ואתרי איקומרס.

את חוויית המשתמש שלכם אמנם יכולה לקבוע חברת בניית האתרים, אבל כדאי לדעת שיש אנשי מקצוע בתחום הזה. אנשי המקצוע עוסקים בתחום שנקרא UX\UI והם מתמקדים אך ורק בחוויית המשתמש שמקבל הגולש באתר.

 

קידום אתרים של אתרי תדמית ואתרי מכירות אונליין

בין אם מדברים על אתרי תדמית או על אתרי איקומרס, בכל מקרה יהיה חשוב לקדם אותם בצורה הנכונה באינטרנט. וחשוב לדעת, בדרך כלל קידום אתרי תדמית הוא קל יותר מאשר קידום אתרי מכירות. כמו כן, תהליכי הקידום של אתרי תדמית לרוב יהיו יותר זולים מאשר התהליכים של קידום אתרי מכירות.

בין אם אתם צריכים הקמת אתר תדמיתי או הקמת אתר איקומרס, תבחרו נכון את החברה שבה תסתייעו. בפועל, הבנייה וההקמה של האתר ישפיעו באופן ניכר על התהליכים שמגיעים לאחר הבנייה – תהליכי השיווק והקידום.

 

מחשב

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »