חיפוש

מה ההבדל בין קידום אתרים לפיתוח אתרים

כשמדברים על פיתוח אתרים, מדברים גם על בניית אתרים.

וכשהשיח הוא על בניית אתרים, מישהו חייב גם להזכיר באותה הנשימה קידום אתרים באינטרנט.

אם כך, מה ההבדלים בין המקצועות האלו? במי אני צריך להסתייע כדי לבנות אתר ולקדם אותו באינטרנט? והאם יש הבדל בין קידום בגוגל לקידום באינטרנט?

ישנן לא מעט שאלות שבעלי אתרים שואלים את עצמם. אבל לא משנה מה הם ישאלו את עצמם, המהות תהיה אותה מהות – הגעה לראשית תוצאות החיפוש של הדוקטור. דוקטור גוגל מדרג אתרי אינטרנט על פי איכותם, על פי הערך המוסף שהם מספקים לגולשים בהם. ובמהלך פיתוח אתר אינטרנט, לוקחים בחשבון כלל פרמטרים שונים המתקשרים אל תחום של קידום אתריםSEO  אורגני.

 

פיתוח אתרים, בנייה וקידום באינטרנט

פיתוח אתרים נקרא גם בניית אתרים, אם כי ישנם לפעמים הבדלים מסוימים בין עולמות אלו. למעשה, מפתח אתר אינטרנט אמון על כך מה שקשור בפיתוח ההתחלתי והמתקדם יותר של האתר. לא פעם, מפתחי אתרי אינטרנט נעזרים בבוני אתרים פרילנס.

אמנם ההבדלים בין מפתח אתרים לבונה אתרים הם יחסית מינוריים, אבל ההבדלים בין מפתח למקדם הם מהותיים. מקדם אתרים הוא איש המקצוע אשר מקבל לידיו אתר אינטרנט מוכן. כעת, הוא צריך לשבור את הראש ולחשוב כיצד הוא מביא את דף האינטרנט לראשית תוצאות החיפוש בביטויים רלוונטיים. כאן https://yeshnoseo.co.il תוכלו לקבל מידע נוסף לגבי קידום אתרים ופיתוחם.

 

מפתח אתר אינטרנט – מה אני צריך לדעת עליו?

בניגוד למקדם האתרים, מפתח אתרי אינטרנט אינו מקבל לידיו תוצא מוגמר. זה התפקיד שלו, לפתח את האתר ולספק לכם את המוצר המוגמר שיהיה ניתן לאחר מכן לקדמו באינטרנט. המקצוע של פיתוח אתרים הוא מקצוע שניתן ללמוד אותו במוסדות לימוד שונים. כמו כן, קיימות גם מכללות מסוימות אשר מעבירות קורסים של קידום אתרים באינטרנט.

בין אם אתם צריכים חברת פיתוח אתרים או חברת קידום אתרים, אנחנו ממליצים לכם לבחור נכון את נותני השירות שלכם. בסופו של דבר, השוק גדוש בתחרותיות ממש בלתי מבוטלת. ואם יש משהו אחד שבטוח הוא, שהמתחרים שלכם לתחום לא בוחלים באמצעים כדי להגיע לראשית תוצאות החיפוש באינטרנט.

 

תבחרו בסיוע של חברות קידום מקצועיות בלבד

מאחר שהמתחרים שלכם בוחרים בסיוע של חברות קידום אתרים מקצועיות, ההמלצה היא לפעול בהתאם ובדומה להם. חשוב להבין כי השלב של פיתוח האתר הולך יד ביד עם השלב הראשוני של קידום האתר. יש לפתח ולבנות את האתר בהתאם לתגיות השונות שגוגל מצריך. התגיות האלו, בהמשך הדרך, יאפשרו לכם לצלוח נכון יותר את התהליכים ההמשכיים של הקידום.

בין אם אתם צריכים פיתוח אתר או קידום אתר, אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין נותני השירותים השונים. ככה תוכלו לבצע מחקר שוק וגם אולי להוזיל עלויות על השירותים. רק תשימו לב, שאתם לא מוזילים עלויות ומקבלים שירות פחות מקצועי. לפעמים כדאי לגרד עוד כמה שקלים כדי לקבל סיוע מקצועי לכל דבר.

 

מקדם אתרים

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »