חיפוש

הוספת תוסף וואטסאפ לאתר, האם זה אפשרי?

בימינו, אפליקציית וואטסאפ הולכת וצוברת תאוצה, והיא כבר בין המובילות בעולם.

במדינת ישראל כמעט כולם מתחזקים חשבון וואטסאפ, ובאמצעותו הם מתקשרים עם בני המשפחה שלהם, החברים, קולגות לעבודה, גורמים עסקיים ועוד.

בגלל הרלוונטיות של וואטסאפ בארצנו, אתרים רבים מעוניינים להשתמש בנושא לצורך מינוף אינטרנטי.

הוספת תוסף וואטסאפ לאתר, האם זה אפשרי?

 

וואטסאפ – אפליקציה מובילה

אם נסתכל מסביבנו, סביר להניח שכמעט כל אדם משתמש באפליקציית וואטסאפ, וחבר בלפחות 5 קבוצות שונות בפלטפורמה זו. אין ספק שוואטסאפ שינתה את חיינו לבלי היכר, ואנו מנהלים בה חלק נכבד מעסקינו ויחסינו החברתיים.

כיום וואטסאפ נחשבת לאחת מאפליקציות המסרים המיידיים המובילות, כשנכון לשנת 2020 יש לה כשני מיליארד משתמשים ברחבי העולם!

 

האתגרים של עסקים בעידן האינטרנט

מי מאיתנו שמתחזק אתר אינטרנט, יודע שזו אומנות של ממש לגרום לגולשים להישאר באתר זמן רב ככל האפשר, וזה אפילו קשה יותר לגרום להם ליצור קשר דרכו! אנשים לא ממהרים להשאיר פרטים או לפנות לבעלי עסקים, ובייחוד בעולם הדיגיטלי – שבו האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

האינטרנט הוא בעל יתרונות אין סופיים, אך הוא גם מערים קשיים מסוימים על מנהלי האתרים והעסקים השונים – שנאלצים להתאים את עצמם למציאות הדיגיטלית המשתנה כל הזמן!

 

מדוע תוסף וואטסאפ לאתר?

בעולם שבו התחרות היא כה קשה, אנו מעוניינים להשרות על גולשי האתר שלנו אווירה של זמינות, ולנסות להתעלות על המחסומים שמציב בפנינו האינטרנט.

תוסף וואטסאפ לאתר, יוצר אצל הגולש את תחושה שבעל העסק ממש במרחק נגיעה ממנו, והוא יכול לתקשר עמו ממש כאילו הוא שולח הודעה לחבר קרוב!

 

הוספת תוסף וואטסאפ לאתר, האם זה אפשרי?

מעבר לעובדה שאנו יכולים להוסיף את האופציה לשיתוף האתר שלנו בוואטסאפ, אנו גם יכולים להוסיף תוסף ייחודי המאפשר ללקוחות להתחיל עמנו שיחה באותו רגע!

הוספת תוסף וואטסאפ לאתר שלנו היא אפשרית בהחלט, וכל מעצב אתרים בוורדפרס או בפלטפורמה אחרת יוכל להסביר לכם כיצד לעשות זאת.

 

יתרונות תוסף וואטסאפ לאתר

תוסף וואטסאפ לאתר שלנו, מאפשר ללקוח פוטנציאלי להמשיך את השיחה עמנו גם לאחר שהוא יצא מהאתר, וכך למעשה מדובר בשירות רציף ובלתי תלוי באתר.

במידה ואנו מתחזקים פונקציה של שירות לקוחות – תוסף שכזה יכול להעניק ללקוחותינו זמינות של כמעט 24 שעות ביממה, כשהם יכולים לפנות בקלות דרך הוואטסאפ.

 

נקודות חשובות לגבי תוסף וואטסאפ לאתר

זכרו שברגע שהתקנתם את תוסף הוואטסאפ באתר שלכם, הלקוחות מצפים שיהיה מישהו בצד השני! בצעו פיילוט, ובקשו מאדם או שניים לפנות דרך הקישור באתר – על מנת לוודא שהוא עובד כמו שצריך.

הקפידו לענות ללקוחות בטווח הזמן הסביר, שהרי כל מטרתו של הוואטסאפ היא עניין הזמינות המיידית, וזהו היתרון שהוא טומן בחובו!

 

לוגו של וואטסאפ מוצל

באותו נושא