חיפוש

הכירו את הדרך הנכונה לשווק ללקוחות באמצעות מיילים

ישנה הנחה מוכרת הן בקרב אנשי שיווק והן בקרב בעלי עסקים שיהיה יותר קל לשכנע לקוחות חוזרים לבצע רכישה או לצרוך שירות מאשר לקוחות חדשים. למעשה, ההנחה הזו היא אחד הבסיסים המשמעותיים ביותר לקיומם של מועדוני לקוחות. מועדוני לקוחות ורשימות תפוצה מוכרים לכל אדם בוגר בישראל. כולנו מקבלים כל הזמן מסרונים ומיילים מעסקים שרכשנו בהם בעבר.

הייתם חושבים שאחרי כל כך הרבה שיווק ממוקד נהיה כבר מורגלים וחסינים, אך מחקרים מראים שעבור כל מייל שנשלח ברשימת תפוצה העסק יכול להרוויח בחזרה בין דולר אחד לבין 38 דולר. דולר אחד לא נשמע הרבה, עד שמבינים שברשימת תפוצה ממוצעת יש יותר מ-20,000 כתובות. אז למה חשוב לשווק ללקוחות באמצעות אימיילים ומהי הדרך הנכונה לעשות את זה? התשובות – מיד.

 

מה זה אימייל מרקטינג ולמה זה חשוב

אימייל מרקטינג או שיווק בדוא"ל הוא מרכיב משמעותי בכמעט כל אסטרטגיית שיווק. את הקונספט של אימייל מרקטינג כולנו מכירים – הלקוח נותן את כתובת המייל שלו בצורה כזו או אחרת, והעסק שולח לו פרסומות לאורך זמן. חשוב להשתמש בטכניקה של אימייל מרקטינג משום שהיא מסייעת לבעלי עסקים לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלהם.

אימייל מרקטינג יכלול לכלול פרסום של תוכן כתוב שימשוך את הלקוחות להיכנס לאתר, פרסום למבצעים ובכלל – להזכיר ללקוחות שלכם שאתם שם. אפילו אם הלקוח מעולם לא פתח את המייל, רק העובדה שהוא ראה את השם של העסק מחדירה אתכם למודעות שלו.

 

מה הדרך הטובה ביותר לשיווק דרך אימייל

אחת הדרכים הכי טובות לביצוע של אימייל מרקטינג היא על ידי שימוש בתוכנה כמו מיילצ'ימפ (Mailchimp). לשימוש בתוכנות כמו מיילצ'ימפ יש יתרונות רבים. קודם כל, השימוש במיילצ'ימפ הוא חינמי עבור 20,000 כתובות המייל הראשונות. מיילצ'ימפ גם מאפשר לכם ליצור מודעות פייסבוק, דפי נחיתה וכלים נוספים לאיסוף כתובות מייל לרשימת התפוצה שלכם.

מיילצ'ימפ היא תוכנה מקצועית מאוד, וככזו היא מאפשרת לכם ליצור את המיילים שלכם בהתאם לצרכים שלכם. מיילצ'ימפ מאפשרת לכם לשלוח מייל אוטומטי ללקוח ביום ההולדת שלו, למשל, ובכל להגדיל את הנאמנות שלו לעסק שלכם. היא גם מאפשרת לכם לבצע אוטומטיזציה של שליחת המיילים, כך שלא תצטרכו להתעסק כל היום בכתיבת ועיצוב מיילים.

 

סיכום

לסיכום, על אף שהיינו חושבים שתחום השיווק דרך האימייל מיצה את עצמו – המציאות מוכיחה אחרת. אימייל מרקטינג הוא תחום חי ובועט, אשר מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם לשלב הבא בעולם השיווק הדיגיטלי. שימוש בתוכנות כמו מיילצ'ימפ מעניקות לכם יכולת לשווק את עצמכם כל הזמן, ביעילות ובאופן ממוקד.

הדרך הטובה ביותר לשיווק דרך אימייל כיום היא על ידי שימוש בשירות של מיילצ'ימפ. זאת משום שמדובר בתוכנה נגישה, ומקיפה. השירות של מיילצ'ימפ יתרום לכם רבות.

הודעות

 

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »