חיפוש

הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה לרכז את המושגים הבולטים ביותר שיעשו לכם סדר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם המילון החיוני שיסלול לכם את הדרך להצלחה.

 

מושג ראשון – BLIND (עיוור)

בחרנו לפתוח את המדריך במושג הנפוץ ביותר שנוגע להימור התחלתי שנקבע מראש. מחויבים אליו בכל פעם 2 שחקנים ונהוג לחלק אותו ל – 2 קטגוריות: SMALL BLIND ו – BIG BLIND. הראשון נוגע לאדם שיושב משמאל לדילר. שכן, הוא מחויב להניח על השולחן חצי מהימור הביג בליינד בסבב הראשון שפותח את המשחק. השני (BIG BLIND) קשור לאדם שיושב לצד השחקן שאחראי על ה – SMALL BLIND. הוא מחויב לשים הימור בליינד בסבב הפתיחה.

פּוֹקֶר

מושג שני – ידיים בפוקר

סביר להניח ששמעתם לא פעם את המושג "יד טובה" בהקשר למשחקי פוקר. אם כך, זו העת לגלות שמדובר בדירוג שנקבע לפי הסתברות לקבלת יד מסוימת (כלומר, סדר דירוג של הקלפים). חשוב לציין כי מושג זה עשוי להישמע מורכב עבור מי ששומעים על המשחק לראשונה, אך ברגע שמתחילים לשחק, הדברים מתבהרים ואפשר להבין תוך רגע את המשמעות של ידיים בפוקר וסדר דירוג הידיים. שכן, מדובר בעניין שמצריך התבוננות בקלפים.

 

מושג שלישי – דילר

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק במושגים חשובים בפוקר, מבלי להציג את הדילר שנחשב לחלק בלתי נפרד מהמשחק. סביר להניח שראיתם אותו לא פעם כשצפיתם בסרטים וסדרות שהיו בהם סצנות עם משחקי פוקר. שכן, הדילר חייב להיות נוכח בכל משחק פוקר שהוא. כלומר, במשחקים פרונטליים שמתרחשים בקזינו וגם במשחקי המקוונים שקיימים ברחבי הרשת.

הוא נחשב לגורם אחראי שמחלק את קלפי המשחק לשחקנים והוא נחשב לדמות נטולת אינטרס (בדומה לשופט במשחקי כדורגל). חשוב לציין שבמשחקים מקצועיים, הדילר אינו לוקח חלק במשחק. לעומת זאת, משחקים שמתקיימים עם חברים בדלתיים סגורות, מאפשרים להעביר את תפקיד הדילר לאחד השחקנים.

 

מושג רביעי – שלישיה

זו העת להכיר במושג שנחשב לנדיר יחסית, אבל אי אפשר להתעלם מקיומו. מדובר ב"יד" שקשה מאוד להשיג אותה, ולכן, היא נחשבת לחזקה במיוחד. היד הזו יכולה לבוא לידי ביטוי בזמן ששחקן מחזיק ב – 3 קלפים מאותו סוג. מדובר לצורך הדוגמא בהחזקת 3 קלפי נסיך. השחקן שמחזיק בקלפים אלה יכול לנצח, במידה ואין לשחקן אחר שלישיה "גבוהה" יותר מבחינת הערך שלה.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לשחק!

עד כאן המושגים החשובים שיאפשרו לכם לשחק בפוקר. בשלב זה יש בידיכם את המידע הרלוונטי שיאפשר לשחק כמו מקצוענים. זו העת להירשם למשחק, כדי שיתאפשר לכם לראות את המושגים הללו במו עיניכם. נאחל שתיהנו מכל רגע ושתדעו רק ידיים טובות מעתה ואילך.

הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

באותו נושא
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »