חיפוש

הכירו את וייסטק

כשאתם שומעים את המונח "כשר", מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש? סביר להניח שזה האוכל שהוכן לפי דרישות התזונה של ההלכה היהודית. בעוד שהמושג של אוכל כשר מתוארך לימי התנ"ך, ​​ישנם גם מוצרים כשרים יותר עכשוויים, כולל טכנולוגיה מודרנית. כמו טלפון כשר! מה זה כשר בטכנולוגיה המודרנית? ובכן, ספציפית, אנחנו רוצים לדבר על הטלפון הכשר.

אבל מה זה, ואיך, בדיוק, טלפון "כשר?" מקורו של הטלפון הכשר אמנם מגיע מהיהדות החרדית, אבל הוא מצא את דרכו גם לקהילות אחרות. במאמר זה, נספר לכם את כל מה שאתה צריך לדעת על הטלפון הכשר של וייסטק.

 

וייסטק – טכנולוגיה כשרה

חברת וייסטק פועלת בתחום  הטכנולוגיה הכשרה מספר שנים וממשיכים לדחוף את היכולות של פלאפונים כשרים. זאת במטרה לספק לקהל הדתי והמסורתי, פלטפורמה כשרה ובטוחה לגלישה ברשת. החברה הוקמה על ידי אשר וייס, סוכן פלאפונים מירושלים.

אשר חרט על דגלו את הרצון להנגיש טכנולוגיה יעילה וחיונית לציבור הדתי, תוך כדי שימוש בפיליטרים שונים, על מנת להפוך את השימוש והגלישה בטלפונים לבטוחה עבור הציבור הדתי. בהמשך פתח חנות בביתר עילית, אשר משמשת כמקום מפגש לאנשי מפתח בעולם הדתי באזור ירושלים.

וייסטק וההיסטוריה של פלאפונים כשרים בישראל

כדי להבין את הנחיצות והרלוונטיות של הטלפון הכשר, חיוני לבחון מה הניע את הפיתוח של סוג המכשיר המסוים הזה. הרעיון של טלפון כשר מקורו בקהילה החרדית. המונח "חרדי" הוא מילה מקראית המתורגמת ל"יראת אלוהים". בני העדה החרדית ידועים בהקפדה על ההלכה והמסורת היהודית.

הם דוחים את רוב הערכים והשיטות המודרניות, כמו גם את השינויים החברתיים. אפשר לראות את הדוגמה הפשוטה ביותר של דוקטרינה זו באלמנטים מודרניים ביחסים שלהם עם הטכנולוגיה. בואו נודה בזה, בעידן האינטרנט; זה יכול להיות די מאתגר להחליט מה נחשב מתאים.

לכן, המנהיגים החרדים אכפו איסור על כל מכשיר בעל יכולת אינטרנט. הנימוק היה שהכמויות העצומות של מידע לא מסונן ובלתי הולם עלולות להזיק לקהילה.

הפלאפון הכשר של וייסטק

לטלפונים בסיסיים כשרים אין גישה לאינטרנט, לרדיו, לאפליקציות, למצלמה, אין אפשרות להשמיע וידאו או אודיו, ולרוב אין להם אפילו יכולות הודעות טקסט. זהו טלפון לביצוע שיחות ותו לא. כפי שאתם יכולים לדמיין, שימוש בטלפון בדרך זו מבטיח שהסוללה תחזיק מעמד זמן רב יותר, ותוכניות הטלפון זולות יותר. בנוסף, המכשירים גם הרבה יותר זולים מהסמארטפון שלכם. הבונוס של טלפונים כשרים מסוג זה הוא שהם בטוחים לתת לילדים.

 

פלאפון כשר לצרכים שלכם

חברת וייסטק פועלת בתחום הפלאפונים החכמים, מטרה לספק לקהל הציבור הדתי ושומר המסורת בישראל, את החלופה של פלאפונים כשרים. הפלאפונים של wtec.co.il מגיעים עם מספר תוכנות שמטרתן לצמצם את המרחב ברשת לתחומים "כשרים". דחיית האינטרנט אינה דחיית הטכנולוגיה עצמה. אין שום דבר רע, כשלעצמו, בטלפון סלולארי.

מכיוון שהרעיון להשתמש במכשיר טכנולוגי רק לצורך דיבור לא נראה בעייתי לחלוטין, הוצג הרעיון של טלפון כשר. במובנים רבים, הסלולר הכשר הוא פשרה בין טכנולוגיה מודרנית לבין הקפדה על עקרונות ההלכה היהודית.

טכנולוגיה כשרה

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »