חיפוש

המדריך המלא לשימוש בתוכנות שרטוט

אדריכלים ומעצבי פנים מחויבים להיעזר בתוכנות שרטוט מתקדמות אשר מאפשרות לקבל תוצר ויזואלי ומדויק של המבנה. בדקות הקרובות נציג בפניכם את המדריך המלא לטובת יצירת תכנון אדריכלי מדויק אשר תואם את צרכי הלקוח והפרויקט.

 

תוכנות שרטוט: צעדים מקדימים

בניית מודל שרטוט בעבור אדריכלים ומעצבי פנים מהווה מרכיב משמעותי מהצלחתו של הפרויקט. שרטוט מדויק אשר מותאם לצרכי הלקוח הוא המפתח ליצירת עיצוב חדשני והנדסי. תוכנות השרטוט כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר, וזאת בשל פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לבצע שרטוטים אדריכלים בדו או תלת מימד, בהתאם לצורך האישי ורק לאחר השלמת השרטוט במלואו. על מנת להשתמש בתוכנות חשוב קודם כל להכיר את כל התוכנות ולהבין מהם היתרונות של כל תוכנה, כמו גם להתמקצע בקריאת תוכניות עבודה הנדסיות ואדריכליות, לפני שמתחילים להשתמש בתוכנה. למעשה, הבנת החוקים בתחום היא חיונית לצורך יצירת שרטוט מנצח ובחירה של תוכנת שרטוט אשר מותאמת לצרכי העבודה, ולכן חשוב קודם כל לקבל שליטה מלאה על תוכנות אקסל וכן תוכנות שרטוט פשוטות יחסית אשר אין להן פיצ'רים מתקדמים, וזאת בכדי ללמוד את הבסיס של התוכנה, ורק לאחר מכן להתמקצע בתוכנות שרטוט מתקדמות ואיכותיות.

 

מה ההבדל בין תוכנות השרטוט השונות ומדוע חשוב להכיר אותן?

ישנן תוכנות שרטוט אשר כוללות פיצ'רים כמו חלוקה למפלסים, בחירה של פריטי ריהוט, קרמיקה וכן אופציות שונות לעיצוב פנים. ישנן תוכנות אשר מאפשרות לשמר את התוצר הגולמי ולאחר מכן לעבור להדמיה באינצ'ים או במטרים, כאשר כל תוכנה מאפשרת פיצ'רים ייחודים אותם יש ללמוד באופן מקצועי, דרך חברה אשר מתמחה בתחום. הרשת תוכנת שרטוט אפקטיבית היא כזו אשר מאפשרת לכם לבצע ריבוי של אלמנטים מבחינת העיצוב, באמצעות פיצ'רים אותם ניתן להתקין בקלות. עם קורס רוויט ניתן ללמוד את כל האלמנטים אשר מרכיבים שרטוט מוצלח, בסדרה של 12 מפגשים.

 

מה כולל קורס רוויט?

קורס רוויט כולל 12 מפגשים, במתכונת חד שבועית. במסגרת הקורס תלמדו מגוון שיעורים אשר מקנים יתרון מהותי לצורך עבודה עם תוכנות, החל משיעורי בסיס אשר כוללים הסבר בסיסי על התוכנה והממשק, פתיחת פרויקט חדש, עבודה עם ZOOM ולאחר מכן שיעורים מתקדמים אשר מתמקדים בעבודה עם טכנולוגיית תלת מימד, יצירת מפלסים וכן בחירת אובייקטים לעיצוב בעבור מעצבי פנים. על מנת שתוכלו לשלוט בתוכנת השרטוט באופן מלא, חשוב לתרגל את השיעורים גם בבית ולהתנסות כמה שאפשר ביצירה של מרחבים, בהתאם לסילבוס. מומחים בתחום השרטוט מבצעים קודם כל סקיצה ראשונית ועל הבסיס של הסקיצה מבצעים שינויים, ולכן חשוב לזכור כי התנסות מעשית בתוכנות ולאחר מכן הבנה מהי התוכנה הנוחה ביותר לעבודה היא זאת שתאפשר לכם להיות אדריכלים ומעצבי פנים בעלי שם.

 

באותו נושא
בניית אתרים למאמן

שוק מאמני הכושר הוא שוק רווי ועמוס, מאמנים רבים מנסים לבדל את עצמם ולמצוא לעצמם פלח שוק חדש ונאמן באופן שיוכל לסייע להם לצאת לדרך

קרא עוד »
קורס גרפיקה אונליין

קורס גרפיקה אונליין מעבר לכל אחד ללמוד את אחד המקצועות הצומחים ביותר במשק הישראלי כמו גם בעולם, ובכך לעסוק במקצוע דינאמי אשר משלב יצירתיות וטכניקות

קרא עוד »