חיפוש

המקצוע הנחשק של 2023 – הכירו את עולמו מנתח הנתונים!

בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, בשביל לעבוד בעולם ההייטק לא צריכים לדעת לתכנת או ללמוד מדעי המחשב. אם אתם מעוניינים לפרוץ לתחום ההייטק ולהשתלב באחת התעשיות הרווחיות והחמות ביותר בעולם – יש לנו את המקצוע בשבילכם! מנתחי נתונים הם בין האנשים המבוקשים ביותר בחברות ההייטק והסטארט אפ השונות, שבהרבה מקרים אינם צריכים לדעת תכנות כלל. 

 

מה זה מנתח נתונים?

מנתח נתונים, המוכר גם בתור דאטה אנליסט, הינו תפקיד חשוב במיוחד עבור כל חברה המתעסקת עם מאגרי נתונים גדולים. רובן ככולן של חברות ההייטק השונות, עושות שימוש נרחב במאגרי נתונים עצומים בשביל פיתוח מוצרים ושירותים, הבנת טרנדים ומגמות צרכנים, ניהול משאבים ופיננסים ועוד.

בכדי שיוכלו להתמודד עם כמות הנתונים העצומה שלהן ולהפיק מהם את המסקנות הנדרשות, יש צורך באנשים שידעו לעבד ולנתח את אותם נתונים בצורה חכמה יעילה. כאן בדיוק מתחילה עבודתו של הדאטה אנליסט. אנשי ניתוח הנתונים עושים שימוש בכלים ממוחשבים חדישים בשביל לבצע אנליזה מקיפה של הנתונים, להבין את המשמעות שלהם ולהפיק מהם מסקנות ותובנות שיעזרו לעסק ולחברה.

בשביל לפענח את הנתונים, אין צורך באנשים עם רקע חישובי ותכנותי רחב במיוחד, אך רקע בהבנת עיבוד וניתוח נתונים, מה שמאפשר לאנשים רבים שאינם מגיעים מעולם התכנות להשתלב בענף ההייטק ולהנות מכל ההטבות שיש לקטר של המשק להציע.

מנתח

מה תפקידו של מנתח הנתונים בענף ההייטק?

כאמור, תפקידו של מנתח הנתונים מתמקד בעיבוד וניתוח של מאגרי נתונים גדולים וקטנים כאחד, הצגה חכמה שלהם, הבנת המגמות העולות מהם והפקת הלקחים הנדרשים. על סמך העבודה של הדאטה אנליסט, ניתן לבנות מודלים איכותיים שיעזרו לצמיחת העסק ויתרמו רבות להצלחת המוצרים והשירותים שהעסק מציע.

חברות הייטק, החל מענקיות כמו מייקרוסופט ונבידיה ועד לסטארט אפים מתחילים, משקיעות הרבה משאבים בניתוח איכותי של הנתונים שלהם, שכן זהו המפתח להבנה נכונה של העולם המתחדש בו אנחנו חיים.

 

מה צריך ללמוד בשביל להיות מנתח נתונים בחברת הייטק?

כפי שציינו, בשביל להיות דאטה אנליסט אין צורך בתואר במדעי המחשב או בהנדסת תוכנה. ניתן ללמוד את כל מה שצריך לדעת בשביל להתחיל לעבוד בתור מנתח נתונים מתחיל בעולם ההייטק באמצעות קורס איכותי ומקיף במוסד מכובד, שיתן לכם את כל הכלים שתצטרכו בשביל להצליח ולהתפתח. כמו כן, קורסים של ניתוח נתונים יאפשרו לכם לבנות תיק עבודות מרשים אותו תוכלו להציג במהלך ראיונות העבודה בחברות ההייטק השונות.

יש לציין שכמו כל דבר בחיים, בשביל להצליח בתחום ניתוח הנתונים יש להתמיד ולהשקיע, והקורס אינו משהו שאפשר "לחפף" ולמצוא עבודה בהייטק על הדרך. קורסים איכותיים יעזרו לכם להפוך את עצמכם למקצוענים בתחום ניתוח הנתונים ויעזרו לכם להשתלב בעבודות שוות במיוחד בעולם ההייטק הישראלי.

אנליסט מידע

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »