חיפוש

5 הפרמטרים לבניית אתר איכותי

המציאות שבה אתם חיים מכתיבה את העובדה כי לבעל עסק שאין אתר הוא לא קיים. בשונה מעבר כיום אתם משקיעים את מיטב השעות הפנויות בחיפוש אחר מידע ברשת האינטרנט ומצפים לקבל תשובה במהירות הגבוהה ביותר.

לכן, בניית אתר אינטרנט הוא חלק חשוב וקריטי בהצלחתו של העסק שלכם. שכן, הוא חלון הראווה של העסק. מאמר זה יעסוק ב 5 פרמטרים לבניית אתר איכותי.

 

בניית אתרים מערכת ניהול היא כלל חשוב

המערכת עליה בנויה האתר היא משנה שכן ניתן להוסיף תוספים חדשים התורמים לקידום האתר. ניתן לבחור מערכות שונות מבין השלל המוצע. ישנם הבוחרים להשתמש בשיטות תכנות שונות או במערכת וורדפרס המאפשרת לערוך טקסטים, להוסיף תמונות ומוצרים חדשים שימוש במערכת זו תורם גם לקידום האתר.

השלב השני הוא אפיון האתר. חשוב לפני בניית האתר להבין מהי מטרת האדם ולאיזה קהל יעד הוא פונה, הפרמטר הנוסף שיש להתחשב בו הוא פן עיצובי כדאי להציג מספר סגנונות ולבחור את הסגנון שמתאים למטרת האתר. דבר חישוב נוסף הוא להקפיד כי בשלב של בניית האתר יוסיפו את מפת האתר ויבנו אותה כך שהיא תהיה ברורה למשתמש.

 

מהם הפרמטרים החשובים ביותר לבניית אתר איכותי

תוכן הוא המלך

התוכן הוא המלך זהו משפט מפתח בשנים האחרונות. חשוב מאד לא רק שיהיה תוכן באתר אלא שהוא גם יהיה מעניין ויכיל מידע חדש שהקורא לא ידע עליו קודם. האתר זקוק לתוכן שכתוב נכון לפי הכללים וכן שהתוכן יכיל את מילות המפתח.

 

מפת אתר נכונה וביטויים מקודמים

חשיפת המידע לכל גולש. לפני תחילת השרטוט של האתר יש לבצע מחקר מילות מפתח ולמקם את הביטויים המובילים בכותרות והן בכתובות המשנה. אם קיים כבר אתר חשוב מאד להעביר את כל התוכן הקיים ולהוסיף גם עמודים חדשים במידת הצורך.

 

תמונות שוות יותר מאלף מילים

חשוב מאד להשתמש בתגיות בתגית תמונה חשוב מאד לתת הסבר למה כל תמונה משמשת. כמו כן חשוב גם להשתמש בתמונות איכותיות שמשדרות מקצועיות ויעבירו את המסר שמעוניינים להעביר. בנוסף לכך, יש לדאוג לכווץ את התמונות לפני העלאה לאתר.

 

מהירות הכי חשוב

מחקרים מוכיחים כי עדיין איטיים לא מקודמים. במיוחד בדור של היום אתר איטי הוא אתר שיחווה נטישה מהירה. ניתן לדעת את מהירות האתר בעזרת כלים שונים ולהשתפר. אתר רספונסיבי זה אתר שמותאם לכל סוגי המסכים הקיימים ולכן הוא יקודם מהר יותר כי גוגל מעדיף אתרים שמקפידים על חוויה טובה למשתמש. כלים אלו משמשים להליך תחזוקת אתרים.

 

לסיכום

מאמר זה מונה 5 סוגי פרמטרים שונים לבניית אתר איכותי. תחילה הוא מסביר חשיבות מערכת הניהול ואפיון האתר. לאחר מכן הוא מונה את הפרמטרים הבאים: תוכן, מפת האתר, תמונות, מהירות האתר רספונסיביות החשובים בבניית אתר מושלם במיוחד.

מסכים

 

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »