חיפוש

איך לבנות חנות אינטרנטית שתתקדם בגוגל?

כל יזם שרוצה לפעול בזירה האינטרנטית יודע שאחד האתגרים המשמעותיים של כל בית עסק הוא הזרמת תנועה איכותית של גולשים ומתעניינים לאתר. אחד הערוצים המשמעותיים והמשתלמים לטווח הארוך בהקשר הזה הוא קידום אורגני של האתר בגוגל. איך עושים זאת נכון? קבלו 5 טיפים חשובים.

 

טיפ מספר 1: חישבו על הגולשים

כאשר אתם נפנים להקים חנות אינטרנטית, חשוב שתעשו זאת תוך מתן תשומת לב לצרכים האמיתיים של הגולשים. נסו לחשוב כמו מבקר בחנות שלכם, ומפו את המאפיינים להם הוא זקוק: האם החנות האינטרנטית שלכם מספקת ידע ייחודי ללקוח? אם כן – מן הראוי שאתר החנות יכיל מידע רב ומפורט. האם החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים דומים שבינהם צריך לבחור הגולש? – אם כן – חשוב שלגולש יוצגו תפריטי ניווט שיאפשרו לו בחירה וסינון נוח של מוצרים שונים.

 

טיפ מספר 2: דאגו לאבטחת האתר

כדי להתקדם היטב במנועי החיפוש השונים, ובפרט במנוע החיפוש של גוגל, חשוב יהיה לאבטח את האתר שלכם ולדאוג לכך שפרטי הלקוחות שלכם יהיו שמורים בצורה חסויה ולא נגישה למי שאינו מורשה לכך. לא רק שאתר מאובטח הוא פרמטר קריטי בהחלטה של גוגל כיצד לדרג את האתר שלכם, אלא שמנוע החיפוש של גוגל עלול להשית על האתר עונש ידני, אם הוא מאמין שהאתר נפרץ, וההתראות שסיפק מנוע החיפוש לא טופלו כראוי.

 

טיפ מספר 3: שלבו את ביטויי המפתח החשובים לכם במיקומים הנכונים

על מנת שהחנות האינטרנטית שהקמתם תוכל להתקדם היטב במנועי החיפוש עבור ביטויי מפתח ספיציפיים, כדאי מאוד שאתר האינטרנט שבו מנוהלת החנות יכיל את ביטויי המפתח האלו במקומות הקריטיים: הכוונה היא לכותרת המטא של העמוד הרלוונטי באתר, לתיאור המטא של העמוד הזה באתר, לכותרת הראשית של העמוד, לאחת מכותרות המשנה, ולפסקת הפתיחה של העמוד.

 

טיפ מספר 4: עשו שימוש בסכמה

חנות אינטרנטית מאופיינת, פעמים רבות, במכירה של מוצרים הקיימים גם באתרים אחרים. כדי שגוגל תלמד להבין מהי הנישה שבה פועלת החנות שלכם, מהם הפריטים השונים בחנות, איך הם נמדדים ביחס למוצרים בחנויות מתחרות, וגם על מנת שגוגל תציג את התוצאות האלו בצורה ויזואלית אשר מושכת את העין בדף תוצאות החיפוש – כדאי יהיה מאוד שתשלבו שימוש בסכמה, במהלך הניהול השוטף של האתר.

 

טיפ מספר 5: השקיעו בתוכן

תוכן שכתוב היטב הופך אתכם לגורם סמכות בנישה שבה אתם פועלים, גורם לגולשים שלכם לאותת למנוע החיפוש שהם מרוצים מן האתר שלכם באמצעות מדדים כמו זמן שהיה ארוך ושיעור נטישה קטן, מגביר את האמון שהגולשים הפוטנציאליים נותנים בכם, וגם, לא מעט פעמים, מאפשר לייצר שיח בריא סביב נושאים הקושרים באתר שלכם. לאורך זמן, השקעה בתוכן איכותי מוכיחה את עצמה ככל שהדבר נוגע לקידום אורגני של אתרים.

באותו נושא
מדריך קידום אתרים ב2019

בשנת 2019 קידום אתרים בגוגל וברשת הופך למשימה מסובכת יותר ויותר, ככל שהזמן עובר גוגל משכללת את מנוע החיפוש שלה ולומדת לזהות טריקים שמבצעות חברות

קרא עוד »
כיצד לקדם אתר אמן חושים

אחת התוצאות היותר בולטות של חדירת רשת האינטרנט לבית של כל אחד, היא האפשרות שניתנה לכל בעל מקצוע, להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים בתוך

קרא עוד »
טיפים לשיווק בדיגיטל

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ולרבים מאיתנו קשה לדמיין את החיים בלעדיו. באופן דומה, עם עליית האינטרנט והחדירה העמוקה של הרשתות החברתיות

קרא עוד »
קידום אורגני לאתר תכשיטים

אם יש לכם אתר תכשיטים שברצונכם לקדם בגוגל ולעשות זאת בהצלחה, אז יש מספר דגשים שיהיה כדאי לכם לשים אליהם לב, שכן אנו בטוחים שזה

קרא עוד »