חיפוש

טיפים לקידום ממומן של מכשיר סלולרי בפייסבוק

לפי חברת דירוג האתרים Alexa, פייסבוק הוא האתר השישי הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם, ובישראל הוא ניצב בגאווה במקום השלישי, מיד לאחר יוטיוב וגוגל, עם זמן גלישה ממוצע של כמעט 19 דקות ביום למשתמש, מה שהופך אותו למקום מצוין לפרסם את העסק שלך. אז איך עושים את זה נכון?

 

קדמו מודעות דרך Ads Manager ולא דרך קידום ממומן בדף הפייסבוק עצמו

פייסבוק מציעה למעוניינים בכך מספר דרכים שונות לקידום פוסטים. דרך אחת למשל היא קידום הפוסט באמצעות כפתור שנמצא בתחתית שלו. הדרך המומלצת ביותר לקידום ממומן בפייסבוק היא באמצעות מנהל המודעות ולא דרך הפוסט עצמו.

מנהל המודעות מאפשר להעלות קמפיין בצורה מסודרת וממוקדת, ומציע לכם לפרסם את הפוסט לפי קריטריונים מדויקים כך שהפרסום יגיע ללקוחות העתידיים שלכם. לכן, פרסום דרך מנהל המודעות הוא היעיל ביותר.

 

כתבו תוכן חזק ולא פרסומות

דבר ראשון שחשוב להבין הוא שפרסום בפייסבוק לא דומה לפרסום על שלט חוצות ברחוב. אחת הסיבות לכך שפייסבוק היא פלטפורמת פרסום חזקה זו העובדה שאנשים נכנסים לפייסבוק כדי לצרוך תוכן ולא פרסומות.

לכן פרסום בצורה של תוכן מעניין גם יזוהה על ידי האלגוריתם של פייסבוק ויידחף קדימה, וגם ימשוך מספר קוראים גדול יותר.

ככל שתכתבו סקירה מעניינת יותר על המכשיר שאתם מעוניינים למכור, כך תזכו לחשיפה רבה יותר.

אחרי שמצאתם פוסטים חזקים שזכו לרייטינג גבוה, קדמו אותם על חשבון פוסטים חלשים יותר, ונסו לשחזר את ההצלחה באופן דומה בפוסטים נוספים.

 

הקפידו להישאר מעודכנים ובולטים באופן ויזואלי

זהו טרנדים ונסו לרכב עליהם. אם מדובר בכוכב ריאליטי שבדיוק זוכה לרייטינג גבוה או בקורונה שמשאירה את כולם סגורים בבתים, נסו להיות כמה שיותר מעודכנים ולחבר את התכנים שלכם למה שקורה בשטח.

לעניין זה תוכלו לראות למשל את דף הפייסבוק של חברת גולן טלקום, שרכבו על גל הקורונה כדי להבליט את שירות משלוח הסים עד הבית, שירות שהציעו תמיד למעשה.

 

עודדו את העוקבים שלכם לשתף ולהגיב לפוסט

קידום ממומן של פוסטים בפייסבוק הוא רק הצעד הראשון בדרך לפרסום רחב היקף. השלב השני הוא עידוד של הלקוחות להגיב ולשתף את הפוסט.

ככל שתזכו ליותר תגובות ושיתופים, כך הפוסט יעשה יותר ויראלי ויגיע לקהל רחב יותר. ניתן לעשות זאת בשלל דרכים מגוונות, כאשר הדרך המרכזית והנפוצה ביותר היא לבצע הגרלה על מכשיר סלולר אחת לכמה חודשים, כאשר על מנת להיכנס להגרלה צריך להגיב לשתף ולעשות לייק לפוסט.

בדרך הזו תוכלו לקדם את המכירות שלכם מבלי לשלם לחברת פייסבוק עצמה. כך תפנו את המשאבים והכסף שתכננתם להשקיע בפרסום ישירות על קהל הלקוחות שלכם, ותזכו גם בפרסום מקיף וגם בלקוחות מרוצים.

 

פייסבוק במובייל
facebook
באותו נושא