חיפוש

טיפים לשיווק בדיגיטל

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ולרבים מאיתנו קשה לדמיין את החיים בלעדיו. באופן דומה, עם עליית האינטרנט והחדירה העמוקה של הרשתות החברתיות לחיינו הפרטיים – שיווק דרך האינטרנט נעשה גם הוא כלי אפקטיבי וחזק מאי פעם לקידום העסקים שלכם.

יצויין לטובה כי קידום האתר או העסק שלכם דרך האינטרנט יכול להניב לכם תוצאות חיוביות מאוד וחשיפה רבה גם עבור תקציב מצומצם ובמקרים רבים גם ללא השקעת זמן מסיבית.

על כן, למרות שללא ספק יועץ טוב לשיווק באינטרנט כמו לדוגמא אורגניק – סוכנות דיגיטל יכול להשיג לכם תוצאות מעולות, ישנם מספר צעדים וקונספטים שאתם יכולים לעשות בעצמכם כבר מעכשיו ולהתחיל לבד. כך גם תחסכו כסף על הדברים "הקלים" ותתנו ליועץ יותר זמן להתעסק בדברים המורכבים וגם תוכלו להתחיל להגביר את החשיפה של העסק שלכם ברשת כבר מעכשיו.

 

  1. מיקוד של העסק שלכם-

תחליטו מי קהל היעד שלכם, ומה המטרות של הפרסום שלכם.

זה נשמע קל וטריוויאלי, אבל המון המון עסקים נופלים ממש כבר בשלב הזה. מנסים לירות לכל הכיוונים ולבסוף משקיעים מאמצים לחינם ולא מממשים את הפוטנציאל שלהם. חשוב להיות עם תוכנית פשוטה לקראת השיווק שלכם. אתם צריכים להחליט למי אתם מוכרים ואיך אתם מעוניינים למכור להם. אם מדובר בהנחות או מבצעים עונתיים או אולי דווקא מודל של מכירת מנויים עם תשלומים על בסיס חודשי או שנתי או אולי בכלל דרך שונה לגמרי. בנוסף, חישבו מי אמור לראות את המודעה שלכם ברשת ולהימשך אליכם.

לדוגמא, אם העסק שלכם הוא עסק ללימודי עברית בערבים למבוגרים לא תהיו מעוניינים שאנשים שהם אינם עולים חדשים יראו את המודעה שלכם כי ברור שלא הם קהל היעד הישיר שלכם, באופן דומה עליכם לחשוב כך כאשר אתם ניגשים לפרסם את העסק שלכם.

 

  1. תהיו חזקים ברשתות החברתיות –

תפתחו עמוד בפייסבוק לחברה שלכם.

תתחזקו סטורי באינסטגרם.

תבנו בלוג ותעלו אליו מאמרים כל שבוע.

תצטרפו לקבוצות בפייסבוק שרלוונטיים לעסק שלכם ותענו לאנשים על שאלות כמו גם תפרסמו את עצמכם.

הרשתות החברתיות הן איפה שכולם נמצאים בהם כל היום ושם צורכים את התוכן שלהם. מיותר לציין שהפרסומות בטלוויזיה ובוודאי ברדיו ובעיתונים כבר הרבה פחות נצפות וכעת הפרסומות ברשתות החברתיות והקידומים הממומנים מקבלים חשיפה רבה הרבה יותר.

 

  1. קידום אתרים אורגני SEO

כשבעים אחוז מהחיפושים בגוגל מניבים הקלקות רק על העמוד הראשון ומתוכם 90 אחוז רק על שלושת התוצאות הראשונות. כתוצאה מכך, אם ברצונכם להיות רלוונטיים עליכם לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם ולדאוג לקדם אותו באופן כזה שחיפושים הקשורים לעסק שלכם יניבו את הכתובת של העסק שלכם ללקוחות שלכם ובכך תוכלו להגביר משמעותית את החשיפה שלכם ואת כמות הלקוחות שלכם תוך זמן קצר.

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »