חיפוש

מיתוג 2021 – כיצד למתג נכון בעידן החדש

היום ברור לכל יותר מתמיד, על מנת לקדם את המותג שלכם ולהגיע לכל היעדים עליהם חלמתם, פרסום כשלעצמו אינו מספיק.

כדי שהמותג שלכם יבלוט מול המתחרים ויותיר רושם אשר ישפיע על התדמית שלכם בעיני לקוחות, עמיתים עסקיים ועובדים כאחד יש למתג את החברה שלכם ככזאת שווה לרכוש ממנה שירותים, לשתף עימה פעולה, לעבוד בה ומעל  לכל, לזכור.

כיצד אפוא נכון למתג חברה מובילה? הכתבה הבאה תשטח בפניכם את העקרונות שיש לזכור על מנת למתג את החברה שלכם בצורה האידיאלית.

 

עקרונות המיתוג במאה ה-21

מיתוג נכון הוא תורה שלמה אשר מוחות רבים וטובים עוסקים בה בהרחבה וחוקרים אותה בצורה מעמיקה. יחד עם זאת, מיתוג נכון מתחיל בשלושה עקרונות בסיסיים אותם מומלץ לאמץ אם אתם מעוניינים לקדם את החברה שלכם ולבסס את המותג שלכם כשחקן מוביל ומשפיע בתחום העיסוק שלכם.

 

עקרון ראשון: גרפיקה

אם ישימו בפניכם את הלוגואים של החברות המובילות במשק מבלי  ששם החברה יצויין בצורה מפורשת, סביר להניח שמרביתכם יוכלו לזהות את המותג המוצג בפניכם ללא כל קושי ניכר. הסיבה לכך טמונה בעובדה שחברות מובילות משקיעות תשומת לב ומשאבים בעיצוב לוגו מתאים ושמות לב לכל אותם דברים הקשורים לנראות המוצרים והשירותים שלהם.

לכן, אם גם אתם רוצים שהחברה שלכם תהיה שם דבר, הקפידו לשכור את השירותים של חברת גרפיקה בעלת הידע והניסיון הנדרש לגיבוש השפה העיצובית של המותג שלכם והקפידו לשלב שפה עיצובית זאת בכל צורה אפשרית, החל מהעיצוב של המשרד שלכם, האתר שלכם וכדומה.

 

עקרון שני: נוכחות ברשת

העידן הנוכחי הוא עידן המידע ובהתאם לכך אנשים רגילים לקבל את כל המידע החיוני באמצעות רשת האינטרנט. מסיבה בכדי שהחברה שלכם תזכה ליחס רציני ומכבד עליכם לדאוג להקים אתר אינטרנט נגיש, נוח ומעצוב המכיל את כל המידע הרלבנטי עבור לקוחות, קולגות ועובדים פוטנציאלים וישקף נאמנה את מהות המותג שלכם.

כמו כן, נוסף לאתר אינטרנט חשוב מאוד להפגין נוכחות במגוון הרחב של הרשתות החברתיות. כיום נתח נכבד מהפעילות ברשת מתרחש באותן הפלטפורמות של הרשתות החברתיות וכל החברות הגדולות מטפחות עמודים עסקיים ברשתות אלו אשר מסייעים להם לתקשר עם הלקוחות ולבסס את המותג שלהם.

 

עקרון שלישי: מתנות בעיצוב אישי

עם כל הכבוד לגרפיקה זכירה ונוכחות ברשת, לפעמים מוצר מוחשי שניתן לקחת הביתה ולהנות ממנו לאורך זמן ייתן את התוצאה הטובה ביותר. מסיבה זאת חברות רבות מעניקות מתנות בעיצוב אישי במגוון רחב של הזדמנויות:

  1. מתנות בעיצוב אישי לעובדים
  2. מתנות בעיצוב אישי לעמיתים עסקיים
  3. מתנות בעיצוב אישי ללקוחות

 

כך למשל חברות כמו חברת מה באלי, מאפשרות לחברות לייצר דיסק און קיי המכילים את הלוגו של החברה.

באופן זה ניתן לחזק את המותג של החברה בעיני אותם לקוחות קולגות ועובדים ולשפר את היחסים. למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת מה באלי בכתובת: https://ma-bali.com/category/מתנות-לעובדים/מתנות-סוף-שנה-לעובדים-דיסק-און-קי-ממותג.

במאה ה-21 מיתוג נכון אינו אופציונלי אלא הוא בגדר כורח של ממש. למרבה המזל בעזרת מספר חברות מקצועיות כגון חברת מה באלי, מיתוג נכון הוא עתה קל מתמיד.

 

מדדים

באותו נושא
הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם,

קרא עוד »