חיפוש

כיצד מבצעים פרסום ממומן בגוגל בצורה נכונה?

אם אתם שוקלים להפעיל כל סוג של פרסום ממומן בגוגל אסטרטגיית שיווק יוצאת אחרת, אתם צריכים לדעת להשתמש ב-Google Ads בצורה הנכונה. זהו אחד מכלי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר הזמינים לכל חברה וכאשר נעשה בו שימוש יעיל, יכול להניב תוצאות עצומות להגברת התנועה לאתר, יצירת לידים וביצוע מכירות. להלן המדריך המלא כיצד להשתמש בפרסום ממומן בגוגל כדי שתוכלו לנצל את אחד מכלי הפרסום הטובים ביותר באינטרנט.

 

למה כדאי לכם להשתמש בקידום ממומן בגוגל?

לפרסום ממומן בגוגל יש הרבה תכונות נהדרות, כולל ניתוח מקיף וקל יחסית להבנה, כך שתוכלו לאמוד את הצלחת הקמפיינים שלכם, לייעל מאמצים עתידיים ולמדוד את ההחזר השיווקי שלכם. אתם יכולים למקד  את הפרסום שלכם לקהלים מאוד ספציפיים, ולהופיע בחיפושים אחר מילות מפתח קריטיות, כמו גם להגיש הצעות סלקטיביות על מילות מפתח חסכוניות ואפשרויות מיקוד כדי למקסם את תקציב השיווק וההחזר על ההשקעה שלכם.

בנוסף לכך, כמעט כל החיפושים המקוונים בישראל מבוצעים באמצעות גוגל, וישנם אלפי אתרים, מקומיים וארציים, ברשת המדיה של גוגל.

מומחה פרסום בגוגל

מעקב אחר מדדים

אחד היתרונות הגדולות של פרסום ממומן בגוגל הוא היכולת שהפלטפורמה מאפשרות לכם ולאנשי מקצוע מטעמכם לעקוב אחר המדדים של הפרסום שלכם. בממשק המודעות, בחרו בסמל הכלי בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן בחרו "המרות". לאחר מכן בחרו בלחצן + ולאחר מכן בחרו את סוג ההמרה שאחריה אתם רוצים לעקוב: אתר אינטרנט, אפליקציה, שיחות טלפון או מיובאים ממערכת אחרת.

משם תגדירו ותסווג את היעדים שלכם, ותוסיפו תג אתר גלובלי ותג אירוע לדף הנחיתה שלכם כדי לעקוב אחר ההמרות. כדי לבדוק את ביצועי המודעה שלכם, התחילו בדף סקירה כללית. אתם יכולים להתאים אישית את תרשים הקווים שמופיע כדי להציג לכם את הנתונים המעניינים והרלוונטיים ביותר עבורכם, כגון קליקים, המרות, שיעורי המרות ועלות להמרה.

בעזרת גישה למידע שימושי ונתונים של מגמות, כגון אילו מכשירים ניגשים לקמפיינים שלכם, או את פעילות הקמפיין שלכם היום בהשוואה למספר הקליקים הממוצע במהלך הקמפיין.

 

לנהל קידום ממומן בגוגל

אם אין לכם צוות לנהל את הפרסום הממומן שלכם בגוגל ואתם רוצים לוודא שאתם מבצעים פרסום ממומן בגוגל בצורה הנכונה, מומלץ לפנות אל רועי הללי מומחה פרסום בגוגל. שיוכל לספק לכם את כל הכלים הדרושים, על מנת שהקמפיין שלכם יביא לכם את התוצאות הדרושות, עם תנועה ענפה לעסק שלכם.

באופן אשר עושה שימוש בכל הכלים שהפלטפורמה של קידום ממומן בגוגל מאפשרת. לצד יכולות של יועץ seo ברמה הגבוה ביותר. אשר יכול לעזור לכם לוודא שהתוכן באתר שלכם כתוב בצורה הנכונה עבור הפלטפורמה של גוגל.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לדעת עוד כיצד ניתן לקדם אתר באמצעות קידום ממומן בגוגל, אתם מוזמנים לפנות אל רועי הללי. מומחה ברמה הגבוה ביותר לניהול קמפיינים של פרסום ממומן בגוגל.

מומחה פרסום בגוגל

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »