חיפוש

מה הדרך הנכונה ביותר לבנות ולקדם אתר של עורך דין?

כל עורך דין זקוק לאתר אינטרנט שדרכו יוכל להציג את תחומי מומחיותו, את התיקים המוצלחים שניהל ולכתוב מאמרים משפטיים שיעזרו ללקוחותיו הפוטנציאליים להבין את משמעות הבעיה המשפטית שהם עומדים בפניה. האם יש דרך נכונה יותר ופחות לבנות ולקדם אתר עורכי דין? התשובה לכך היא כן ובמאמר הזה תקבלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

אתגר הפרסום בקרב עורכי דין

עורכי הדין בישראל מתמודדים כבר כמה וכמה עשורים מול מציאות מאתגרת למדי: מצד אחד הם פועלים בתחום שנחשב לרווי כל כך, עד כדי חשד להערמת קשיים מכוונים על עורכי דין טריים בבחינות הקבלה ללשכה. מצד שני, חוקי האתיקה של לשכת עורכי הדין אוסרים עליהם לפרסם את עצמם באמצעי המדיה השונים דרך פרסומות.

 

בניית אתר לעורך דין

דרכם הכמעט יחידה של עורכי הדין להתפרסם ולהגיע ללקוחות המתאימים היא באמצעות האינטרנט. גם כאן התחרות הפכה לקשה מאוד, מאחר וכמות עורכי הדין המתמחים במישור משפטי מסויים עצומה וקשה למצוא את הדרך הנכונה להגיע לגולשים הרלוונטיים ולהציע להם שירותים משפטיים.

לכן הדרך המוצלחת ביותר לפרסום ברשת, היא לאפשר ללקוחות למצוא את עורך הדין בעת הצורך ולשם כך, עליו להיות מוכן ומזומן באמצעות אתר פעיל, מהימן ומעודכן, שמאחוריו מסתתר מנגנון קידום אתרים משויף ומקצועי.

 

קידום האתר במנועי החיפוש

לא די בתחרות של עורכי הדין מעצם היותם עורכי דין וגם בגוגל עצמו הם סובלים מתחרותיות גבוהה מאוד על ביטויי מפתח מסוימים. הדרך היחידה להתגבר על המכשול היא באמצעות בנייה של אתר האינטרנט, מתוך ראייה מוקדמת מאוד של עבודת הקידום וכיצד היא תבוצע.

 

דירוג האתרים של גוגל

אתר שעומד כבר משלב הפיתוח שלו ועד לשלב העיצוב והזנת התכנים בכל דרישותיה של גוגל, למעשה עומד בחלק ניכר מהפרמטרים על פיו גוגל מדרגים אתרים ומעניקים להם מיקום מסוים. ככל שהאתר יעמוד בדרישות כמו גרפיקה ברורה, חוויית משתמש, זמן טעינה סביר, תוכן איכותי לקריאה, ביטויי מפתח וקישורים רלוונטיים, כך הוא יוכל לזנק קדימה ולהשיג יתרונות רבים על פני המתחרים.

 

עבודת הקידום לאחר בניית האתר

בשלב הקידום שממשיך להתרחש גם לאחר שבניית האתר הסתיימה, יהיה חשוב להמשיך ולטפח את תוכן האתר, את הנראות שלו ואת היכולות הטכניות שלו, כדי שהדירוג שהושג לא ייפגע. לשם כך תזדקקו כבר מן הרגע הראשון לחברת קידום מקצועית שמתמחה גם בבניית אתרים, או שתוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם בונה האתר לטובת ההתקדמות העתידית שלו.

 

כל היתרונות בבנייה וקידום אתר לעורכי דין

אתר של עורך דין מספק לו יתרונות רבים כבר מרגע העלייה הראשונית לאוויר: זוהי פלטפורמה תדמיתית ויוקרתית, שמסוגלת לשדר מוניטין איכותי ולהגדיל את קהל היעד תוך חשיפתו לתחומי המומחיות. ככל שהאתר יכיל מידע מהוקצע, מהימן וברור (בעיקר מבחינה שפתית) לגולש, כך הדירוג שלו ישתפר והתנועה אליו תגדל עם הזמן.

האפקט הנוסף מטיפוח האתר, הוא היכולת להשתמש בו כפורטפוליו של עבודות משפטיות קודמות כמו תיקים שהסתיימו בהצלחה, זיכויים, תקדימים משפטיים, הרצאות משפטיות שעורך הדין העביר ועוד. להתרשמות מבנייה וקידום אתר לעורכת דין מובילה, בקרו בכתובת: https://liatfaigel-law.co.il.

 

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »