חיפוש

כל מה שצריך לדעת על ניהול אתר מקצועי

גלית היא עורך דין לענייני צבא במקצועה. התשוקה שלה היא לסייע לבוגרים אשר נכון ונפגעו משירותם הצבאי. עם זאת, היא אינה חשה חיבה עזה למחשבים ובטח שאינה מעוניינת להשקיע שעות רבות מול המחשב. לכן, גלית פנתה כמו רבים אחרים, לחברת ניהול אתר מקצועי, שתסייע לה לשפר את האתר, לעדכן אותו, ובטווח הארוך גם להביא ללקוחות חדשים.

 

כמות גלית, ישנם אלפי בתי עסק ברחי הארץ, שרוצים להנות מלידים, מכירות ופניות דרך האינטרנט, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת, או לחלופין, אין להם זמן או רצון להתעסק בעבודה הכרוכה בכך. בדיוק בשל הצורך הזה, קמו חברות אשר מעניקות ניהול אתר מקצועי.

 

אם גם אתם מעוניינים בשירות מסוג זה, המדריך הבא נועד בדיוק עבורכם. במדריך שלפניכם נסביר כל מה שצריך לדעת על ניהול אתר מקצועי.

 

מה זה ניהול אתר מקצועי

ניהול אתר הינו שירות שמעניקות חברות במטרה לסייע לבעלי עסקים בניהול העסק שלהם דרך האינטרנט.

במסגרת ניהול אתר מקצועי, תמצאו מגוון שירותים: ניהול תוכן ומאמרים, ניהול מערכות השיווק, עדכונים של המערכת, בדיקות טכניות ועוד.

 

אילו סוגי אתרים ניתן לנהל

כיום, יש מגוון יחסית רחב של סוגי אתרים. לכן, כל סוג אתר דורש ניהול שונה. להלן פירוט של סוגי האתרים, והניהול שבדרך כלל מוצע עבורן:

  1. ניהול אתרי תדמית – חבילה שמטרתה לסייע לבעל עסק לנהל את אתר התדמית שלו. במסגרת ניהול זה, החבילה בדרך כלל כוללת ניהול תוכן, עדכונים, בדיקות טכניות. ניתן להוסיף גם ניהול שיווק כדוגמת ניוזלטר.
  2. ניהול אתרי מכירות – חבילה שמטרתה לסייע לבעל עסק לנהל את אתר המכירות שלו. במסגרת ניהול זה, החבילה בדרך כלל כוללת ניהול תוכן, עדכונים, בדיקות טכניות, ניהול תהליך הרכשיה, עדכון פרטי מוצרים ומלאי, ועוד. גם כאן, ניתן להוסיף ניהול שיווק.
  3. ניהול אתרים גדולים – חבילה שמטרתה לסייע לבעל עסק לנהל את האתר הגדול שלו. במסגרת ניהול זה, החבילה בדרך כלל כוללת ניהול תוכן, עדכונים ובדיקות טכניות.
  4. ניהול אתרים חברתיים ומדיות חברתיות – חבילה שמטרתה לסייע לבעל העסק לנהל את כלל המדיה שלו באינטרנט. בין אם מדובר בפורום, פייסבוק, אינסטגרם או כל פלטופורמה אחרת, החברה תעדכן את התוכן באופן שוטף, תבדוק תוצאות ותביא להגדלת החשיפה.
  5. ניהול אתרי וורדפרס – חבילה שמטרתה לסייע לבעל עסק לנהל את אתר הוורדפרס שלו. במסגרת ניהול זה החבילה בדרך כלל כוללת ניהול תוכן, עדכוני פלאגינים ותבניות וכן בדיקות אבטחה.

 

כמה עולה ניהול אתר מקצועי

ניהול אתר לרוב יתומחר פר שעה או לחילופין תמורת ריטיינר חודשי קבוע.

טווח המחירים השעתי נע בין 140 שקלים ל – 300 שקלים.

טווח המחירים עבור ריטיינר חודשי קבוע נע בין 1,000 שקלים ל 4,000 שקלים.

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »