חיפוש

למה מרכזיית IP היא בדיוק מה שאתם צריכים?

בעלי ארגונים קטנים וגדולים שקיימים מזה שנים רבות, עושים שימוש יום יומי במרכזיית IP. מדובר בעובדה ידועה. שכן, מרכזייה זו היא הבסיס לכל משרד. מדריך זה עולה לרשת, במטרה להציג את היתרונות של המרכזייה המדוברת, כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לכם, הגולשים, לנהל את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

מהי מרכזיית IP?

אי אפשר להעלות על הכתב מדריך שמרכז את הפרטים על מרכזיית IP, מבלי להתמקד בתוכן שלה. נסביר שמדובר במרכזייה שמחולקת ל – 2 תשתיות:

  • מרכזיית IP על ענן
  • מרכזיית IP פיזית

 

המשותף לשתי אלה זו העובדה שניתן לבצע שיחות על גבי האינטרנט. בשורות הבאות נציג בפניכם בהרחבה את ההסבר אודות כל אחת מהמרכזיות הללו, כדי שתוכלו לבחור בסופו של דבר את זו המתאימה לכם ביותר.

החלפת IP

מרכזיית IP וירטואלית

המרכזייה שנחשבת למתקדמת ביותר היא מרכזיית ה – IP הווירטואלית שקיימת באמצעות טכנולוגיית הענן. זו מותקנת ומתופעלת על ידי ספקית התקשורת שנבחרת על ידי בעל העסק. ראוי לציין שיש לה יתרון משמעותי עבור מבחינת האחסנה. שכן, השרתים של ספקית התקשורת אינם תופסים מקום פיזי במשרד במקרה זה, משום שהם מגובים במקום מאובטח ברשת. זו הסיבה שהובילה לטענה שזוהי מרכזיה לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

 

מרכזיית IP פיזית

שמה של מרכזייה זו מרמז על כך שהיא מותקנת במשרד שלכם או בקרבת מקום. כך שתצטרכו להכין עבורה חדר מאובטח שיהיה זמין עבור עובדים מסוימים בלבד. חשוב לציין שעובדי המשרד הם אלה שאחראיים על תפעול, אבטחה וגם מענה לתקלות של המרכזייה בעת הצורך. כך שבחירה במרכזייה מסוג זה, מצריכה פתיחה של מחלקת תמיכה טכנית ואבטחת מידע שתעניק שירות שוטף לכל עובדי המשרד.

 

הסיבות שתגרום לכם להתקין מרכזייה

יש שורה ארוכה של סיבות שגורמות לבעלי ארגונים ומשרדים לבחור במרכזיית IP, כאשר אלה הבולטות ביותר שבהן:

 

  • מאפשרת להוסיף שלוחות ללא הגבלה: השימוש במרכזיה מאפשר לחבר שלוחות לעובדים ולקוחות שנמצאים בבית, במשרד ובמקומות שונים ברחבי העולם
  • נתב שיחות מקצועי: שימוש במרכזייה מאפשר לנתב את הלקוחות לשלוחה המתאימה להם
  • אפשרות להקלטת שיחות ותא קולי למייל: בעלי משרדים רבים זקוקים לשירותי הקלטת שיחות באופן זמין. המרכזייה מאפשרת לעשות זאת תוך קבלת השיחות המוקלטות למייל ייעודי
  • ניהול ושליטה על השיחות: שימוש במרכזייה מאפשר לקבל אינפורמציה על שיחות נכנסות שלא נענו (תוך קבלת הודעה SMS למכשיר הנייד). כך מתאפשר לחזור לכל לקוח שלא קיבל מענה

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהסביר לכם למה אתם צריכים שתהיה לכם מרכזיית IP בעסק. בשלב זה אתם מכירים בסיבות הנפוצות, כך שתצטרכו רק לבחור את המרכזייה המתאימה לכם ביותר מבין השתיים שהוצגו לעיל. נאחל שתבחרו נכון, כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר.

החלפת IP

באותו נושא
ש לך המצאה ייחודית_ כך תגן עליה מגניבות
יש לך המצאה ייחודית? כך תגן עליה מגניבות

כאשר יש לך המצאה ייחודית, חשוב מאוד להגן עליה מפני גניבה על ידי אחרים. ההמצאה שלך היא פרי עמלך ויצירתיותך, ואתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הקרדיט והתגמול המגיעים לך. בואו נדון בצעדים שתוכל לנקוט כדי להגן על ההמצאה שלך ולמנוע מאחרים לגנוב אותה.   רישום פטנט אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על ההמצאה שלך היא באמצעות רישום פטנט. פטנט הוא זכות קניין רוחני המוענקת על ידי הממשלה, המעניקה לך בלעדיות על ההמצאה שלך לתקופה מוגבלת. כדי לרשום פטנט, עליך להגיש בקשה למשרד הפטנטים הרלוונטי במדינתך. הבקשה צריכה לכלול תיאור מפורט של ההמצאה שלך, כולל שרטוטים או דיאגרמות במידת הצורך. לאחר בדיקה ואישור, תקבל פטנט המגן על ההמצאה שלך מפני שימוש בלתי מורשה על ידי אחרים.   שמירה על סודיות לפני שאתה חושף את ההמצאה שלך לאחרים, חשוב לנקוט צעדים כדי לשמור על סודיותה. כאשר אתה מדבר עם אנשים על ההמצאה שלך, ודא שהם חותמים על הסכם סודיות (NDA) לפני שאתה חושף להם פרטים כלשהם. הסכם סודיות הוא מסמך משפטי המחייב את הצדדים לשמור על סודיות המידע שנחשף להם ומונע מהם לחשוף אותו לאחרים ללא רשותך.

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »