חיפוש

איך למנוע את כפל הביטוחים ע"י פרסום בגוגל

על פי נתונים וסקרים שבוצעו בשנים האחרונות, עולה כי במדינת ישראל יש מאות אלפי אנשים שחיים במצב שנקרא כפל ביטוחים. מדובר בתופעה שכיחה למדי, כאשר התוצר שלה הוא בזבוז והוצאה מיותרת של מיליארדי שקלים במשק הישראלי. כיצד ניתן למנוע אותה באמצעות פרסום בגוגל ובכלל – בעמוד הקרוב.

 

כפל ביטוחים

במדינת ישראל חיים למעלה משמונה מיליון תושבים. בשנים האחרונות, התחיל משרד האוצר כמו גם גופים פרטיים אחריים, לבצע מחקר בנושא שנקרא כפל ביטוחים. מטרת הבדיקה הייתה לזהות האם קיים מצב שבו אנשים משלמים פעמיים על אותו ביטוח – גם בקופת החולים שבה הם מבוטחים וגם בחברת הביטוח המשלימה. התוצאות – יותר ממדאיגות.

מהנתונים שעולים מאותם סקרים, עולה כי מסתובבים במשק הישראלי מיליארדי שקלים שהציבור משלם והיה יכול להימנע מתשלום שלהם. אם מפשטים את זה עוד יותר, מדובר באלפי שקלים שכל משפחה בישראל יכולה לחסוך מדי שנה בשנה, על ביטוחים כפולים שהיא משלמת. מדוע מדובר בבזבוז כספי? מכיוון שברגע שאתם מבוטחים בקופת החולים או בחברה הפרטית המשלימה – אותו סוג ביטוח אצל הגורם השני לא נותן לכם כלום, אלא רק גובה מכם כסף מיותר.
את המצב הזה ניתן לחסוך באמצעות מיזם הר הביטוח – מטרת המיזם החדשני היא לאפשר לכל אזרח ואזרח במדינת ישראל, לבדוק האם הוא נמצא במצב של כפל ביטוחים בכל נושא שהוא – החל מביטוחים בריאותיים, ביטוחים פנסיוניים וכו'. כתובת האתר היא https://harhabituach.co.il.

 

כיצד ניתן למנוע זאת באמצעות פרסום בגוגל?

כפי שכולנו יודעים, גוגל נחשבת למנוע החיפוש החזק והשימושי ביותר בעולם. על פי נתונים שמפרסמת חברת גוגל מדי שנה, עולה כי מדי שבוע מבוצעים מיליארדי חיפושים ברחבי העולם במגוון רחב של נושאים. מדוע אנו מספרים לכם את זה? מכיוון שגוגל, הפכה להיות כלי שיווקי וקידומי שאין שני לו, בכל נושא שהוא. בתור בעל עסק או בעל חנות בכל נושא שהוא, אם אתם רוצים להגיע לחשיפה המונית ולצבור כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים – קידום בגוגל יכול להביא ולגרום לכך שתיחשפו ליותר לקוחות שעשויים לרכוש את המוצר שלכם. (כמה תוכן צריך כדי לקדם אתר בגוגל?).

כך גם במקרה של כפל ביטוחים. מיזם הר הביטוח נחשב למיזם הראשון בישראל – וגם בעולם נחשב כמשהו תקדימי, שמאפשר לאזרחים לבצע את הבדיקה הזו. הבדיקה הזו, יכולה למעשה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שאתם יכולים להשקיע בדברים שונים ואחרים, שלכולם בלי יוצא מן הכלל תהייה יעילות גדולה יותר מאשר "תרומת כספים כמו כפל ביטוחים". גם את אתר הר הביטוח, מפרסמים ומקדמים באמצעות גוגל, וניתן לראות כמה הקידום והשיווק נעשה אפקטיבי ברגע שעושים אותו כמו שצריך: עשרות ומאות אנשים נחשפים לשירות החדשני הזה מדי שבוע, ומנצלים את היעילות שלו.

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »