חיפוש

לקוחות בערימות – כך תיצרו לידים שיסגרו עסקאות

מי שמבין עניין בהליכי מכירות יודע שעליו לייצר לידים חמים בכמויות. מדובר בהליך מורכב שמצריך סיוע מצד גורמים חיצוניים וגם יישום של כמה שלבים בסיסיים. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את כל המידע החיוני שיוביל אתכם תוך זמן מה לתוצאה הרצויה. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו איך תוכלו לקבל לקוחות בערמות.

 

רגע, מה זה בכלל לידים חמים?

יכול להיות שקראתם את פסקת הפתיחה שהוצגה לעיל ושאלתם את עצמכם: "לידים? מה זה אומר?". אם כך, כדאי שתדעו שמדובר בלקוחות שהתעניינו בשירות או במוצר שלכם. כלומר, הם השאירו פרטים באתר, בתיבת המייל או בדף הנחיתה שלכם. אתם צריכים בעצם לשמר אותם ולהפוך אותם מ"מתעניינים" ללקוחות שישלמו לכם. אין על כך וויכוח – זה לא פשוט להגיע לתוצאה הזו. צריך ליישם 3 שלבים חשובים כדי להגיע אליה.

השלב ה – 1 שיביא לכם לידים חמים: פנייה למומחים בתחום הדיגיטל

מי שרוצים להביא לקוחות בערמות לעסק צריכים להבין קודם כל שהתשובה לשאלה איך מייצרים לידים חמים לעסק לא תוגש להם על מגש של כסף ברחבי הרשת. שכן, מדובר בהליך שלא יכול להתבצע באופן עצמאי, אלא רק על ידי חברה מקצועית שמספקת שירותי שיווק וייעוץ בתחום הדיגיטל. השלב הזה מצריך בירור מעמיק ברחבי הרשת שיוביל לחברה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעלת ניסיון רב בתחום
  • ליוותה חברות מוכרות במשק
  • נכתבו עליה ביקורות חיוביות בפלטפורמות שונות ברשת

 

השלב ה – 2 שיביא לכם לידים חמים: הכנת תסריט שיחה

מי שיקבלו את שירותיה של חברה מקצועית צפויים לגלות שזו תספק להם הכנה של תסריט שיחה. הדבר יאפשר לחזור ללקוחות ולהוביל אותם תוך זמן קצר לביצוע הרכישה. חשוב לציין כי השיחה החוזרת שבמהלכה ייאמר התסריט, צריכה להתקיים תוך 24 שעות מרגע פניית הלקוח אל החברה. שכן, פנייה בשלב מאוחר יותר עשויה להתגלות כלא רלוונטית.

השלב ה – 2 שיביא לכם לידים חמים הכנת תסריט שיחה

השלב ה – 3 שיביא לכם לידים חמים: קידום העסק במגוון פלטפורמות ברחבי הרשת

לקוחות לא ייפלו עליכם בערימות ללא מאמץ. לכן, ההמלצה של מומחים היא להמשיך לקדם את העסק כל הזמן. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שקהל היעד שלכם יראה את הלוגו שלכם מול העיניים שלו כל הזמן. כך שבשלב מסוים הוא יצור אתכם קשר במטרה לבצע את הרכישה. קידום העסק יכול לבוא לידי ביטוי במגוון פלטפורמות, למשל:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טיקטוק ועוד

 

השורה התחתונה

בעלי עסקים שרוצים ליצור לידים חמים צריכים לפנות אל גורמים מקצועיים שחיים ונושמים את התחום. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו שתוביל אתכם לתוצאה הרצויה, כך שנשאר לכם רק לפנות לחברת שיווק וייעוץ בתחום הדיגיטל שתבצע את ההליך עבורכם.

לקוחות בערימות - כך תיצרו לידים שיסגרו עסקאות

באותו נושא
מנעול
מה זה הטמעת מערכות מידע?

בעולם העסקי שבו אנחנו חיים, חברות וארגנים נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ומשימות. בחברות שבהן יש מספר אגפים, חשוב שהאגפים יהיו מסונכרנים ביניהם

קרא עוד »