חיפוש

מא' ועד ת' – מה הוא תהליך בניית אתר מכירות?

לאחר שענקיות ביגוד דוגמת זארה ואץ' אנד אם החליטו שהגיע הזמן לפתוח אתרי מכירות משל עצמן בארץ – לאף אחד לא נשארו ספקות – אתר מכירות אונליין זה מאסט כמעט בכל ענף עסקי. להבין זה נפלא, אבל לדעת בפועל איך עובד תהליך בניית אתר מכירות באינטרנט, אל מי פונים וכמה זמן התהליך לקוח – זה כבר דבר אחר לחלוטין. לכן, הכנו לכם כתבה שתסביר בפירוט מהו תהליך בניית אתר מכירות ואיך עושים זאת נכון. מוכנים לצלול פנימה?

 

 הכל מתחיל ברעיון

בין אם מדובר בעסק וותיק שרוצה להמציא את עצמו מחדש ולפנות אל קהל יעד חדש שאליו הוא טרם הגיע ובין אם מדובר בעסק חדש דנדש שמחפש לבסס את מעמדו  – אתר מכירות אונליין הוא בין הרעיונות הטובים ביותר שיכולים להיות לכם.

בניית אתר מכירות

אבל איך ניגשים לעניין נכון?

צריך הבנה ברורה מה אתם רוצים להציג באתר שלכם, מה הסחורה או השירות שאותו אתם תשווקו דרך האתר ומי קהלי היעד שלכם.

אם בכל הנוגע לסוג הסחורה אתם בוודאות תסתדרו לבד, להגדיר את קהל היעד שלכם זה כבר עניין מורכב יותר.

 

 הגדרת קהל יעד

  • "אי אפשר למכור לכולם?" אז זהו, שפחות.
  • מה הסיבה לכך, תשאלו? הסיבה היא פשוטה, מה שימשוך תשומת ליבם של לקוחות בני 40 פלוס, בעלי משפחות ועבודה מסודרת, זה ככל הנראה לא מה שימשוך את העין של צעירים שזה עתה השתחררו מהצבא ונמצאים בחיפוש אחר העבודה הרצינית הראשונה שלהם.
  • מבלי לדעת אל מי אתם פונים, אתם בעצם מסתכנים בכך שהאתר שלכם יהיה עוד אחד מאותם אתרים גנריים, שאולי עוצבו בצורה מוצלחת אך לא מושכים אף אחד אליהם.

בניית אתר מכירות

 נראות האתר

כאמור, אתר אמור למשוך את תשומת ליבו של הצרכן. מה מושך את העין? אסתטיות ובחירה נכונה של צבעים (גם מבחינת התאמה ביניהם), בחירת פונטים נכונים, המבנה של האתר עצמו – הקלות שבה ניתן לתפעל אותו, להגיע אל העמוד המבוקש ומשם לסל הקניות ולרכישה עצמה.

חשובה לזכור שצרכן מחפש את הפשוט והמהיר, כל דבר שיגרום לו להסתבך ולחפש את הכפתור ללחוץ עליו – רק יגרום לו להתעצבן על הזמן שהוא בזבז וככל הנראה לא לשוב לאתר לעולם.

 

 בטיחות הקנייה

  • מכירים את זה שכפתור ה"תשלום" באתרים תמיד מלחיץ? לא מתוך המחשבה שאנחנו לא בטוחים בקשר לקנייה (למרות שלעיתים זו הסיבה), אלא בעיקר כי מלחיץ אותנו לתת את מספר האשראי שלנו לגורם זר שאנחנו לא רואים.
  • לכן, חשוב לעבוד עם מערכות הכי בטיחותיות מבחינת סליקת האשראי ולציין זאת במעמד הרכישה באתר.

 

 ולבסוף – קידום האתר

לבנות אתר זה לא מספיק, יש צורך לפרסם ולקדם אותו – וזו כבר מלאכה של המומחים בתחום.

בניית אתר מכירות

 

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »