חיפוש

מגדלים ילדים עצמאיים: הסדנא לבתי ספר שאתם חייבים להכיר

עצמאות היא תכונת מפתח, וכל ילד שרוצה להצליח בחיים חייב לפתח בעצמו את התכונה הזו. עם זאת, בתי הספר היום מתמקדים בעיקר בתחום הלימודי ובתור מחנכים אתם חייבים להיות מודעים לחשיבות של פיתוח תכונות עצמאות בקרב הילדים. אנחנו כאן כדי לעשות לכם היכרות עם סדנא שתעזור לילדי בית הספר לפתח את התכונות הללו בצורה מהנה וחווייתית.

פעילות ODT

פעילות ODT היא פעילות שמבוצעת בדרך כלל בשטח פתוח, והמטרה שלה היא קנייה של תכונות כמו אחריות, עבודה בצוות וניהול משימות בצורה חווייתית. למרות שהדברים הללו יכולים להישמע כסותרים אחד את השני, במהלך הסדנה המשתתפים יגלו עד כמה אפשר לחוות את אותם דברים בצורה מהנה, ולצאת מהסדנה עם טעם של עוד.

בבתי הספר היום התלמידים משקיעים שעות רבות בלמידה, ולא תמיד נותר זמן לעבוד גם על תכונות אישיות ופיתוח עצמאות. ODT שרביט מנהיגות כאן כדי לתת לכם בתור מחנכים את האפשרות להעניק לתלמידים שלכם פעילויות לבתי ספר בעיקר כאלו שמוציאות אותם קצת מאזור הנוחות שלהם.

מגדלים ילדים עצמאיים: הסדנא לבתי ספר שאתם חייבים להכיר

עצמאות

החשיבות של עצמאות ברורה לכולנו, והסדנה בהחלט שמה דגש על התכונה הזו. המשימות השונות במהלך הסדנה דורשות עצמאות מחשבתית וכמובן יכולת לחשוב מחוץ לקופסא. רק כאשר התלמידים ינסו להבין לבד כיצד לבצע את המשימה בדרך היעילה ביותר יש להם סיכוי להצליח לבצע אותה כנדרש. זה בדיוק מה שאתם בתור מחנכים רוצים.

 

עבודה בצוות

המשימות בסדנה בנויות כך שכל המשתתפים בה חייבים לקחת חלק במשימה על מנת שהקבוצה תצלח את המשימה בצורה הנדרשת. המשימה בנויה כך שאף תלמיד לא יכול לשבת בצד ולצפות שאחרים יעשו את העבודה בשבילו, וכמובן גם בצורה כזו שלכל אחד יש מה לתרום עבור ההצלחה של הקבוצה.

 

כולם באים לידי ביטוי

בעוד שבכיתה ישנם כישורים די ספציפיים שהם מה שמאפשר לתלמידים לבוא לידי ביטוי, ברגע שמגיעים אל הסדנה גם תלמידים אחרים יכולים לעלות על הבמה. הכישורים הנדרשים בסדנה הם כישורי מנהיגות, דבר שלא תמיד יכול לבוא לידי ביטוי בתוך כיתות הלימוד.

 

עמידה בזמנים

בתור מורים, אין צורך להסביר עד כמה עמידה בזמנים היא דבר חשוב. המשימות בסדנה כולן כפופות לשעון, כך שהתלמידים חייבים להשלים את המשימה בזמן שאותו מפעילי הסדנה מגדירים להם. התכונה הזו היא תכונה חשובה במיוחד, והסדנה היא דרך להקנות את התכונה הזו בצורה נעימה יותר.

 

לסיכום

סדנת ODT מוציאה את תלמידי בית הספר מהמקום שבו הם רגילים להיות ומפגישה אותם עם משימות מאתגרות, שהם מעולם לא ראו. במהלך הסדנה התלמידים נדרשים להפגין עצמאות מחשבתית, יכולת עבודה בצוות ובעיקר אחריות על ביצוע משימות. ההצלחה של התלמידים במשימה תלויה בגיבוש שלהם בתור קבוצה, ובתור מחנכים בבתי ספר כדאי מאוד שהתלמידים יחוו דבר כזה.

באותו נושא
שחקני פוקר
הכירו את המושגים החשובים בפוקר!

שחקני פוקר שהתחילו לשחק רק לאחרונה, צריכים להכיר בכמה מושגים חשובים שיאפשרו להם לבנות אסטרטגיה מושלמת, כזו שתוביל לניצחון מוחץ. מדריך זה עולה לאתר במטרה

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »